AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Usikker på om jeg skulle publisere dette her eller i "seksualitet", og mulig dette blir et rotete innlegg, men får prøve... Er snart 19 år (i august), og akkurat ferdig med vgs, men blir boende hjemme for å jobbe. Rundt meg har alle venninnene mine kjærester, og jeg føler meg selv ganske alene da disse som oftest velger (som er forståelig) å tilbringe mestparten av tiden med dem. Jeg har selv lenge vært kjærestesyk. Har grei personlighet (?), er vel egentlig langt over gjennomsnittet pen, og får mye oppmerksomhet fra gutter når jeg er ute på byen (sier ikke dette for å være selvgod, men må si det som det er). Når det kommer til min seksuelle erfaring er det ikke mye å skryte over. Har kun hatt 2 One-night-stands (siste var for 2 år siden), og that´s it. (sier kanskje seg selv at begge var kleine). Har heller aldri holdt på med noen, så har ikke særlig erfaring bare det med kyssing. Så selv om jeg har snakket med gutter på nettet i perioder, så har det aldri kommet til det at noen har tatt intinativ til å møtes (jeg og min usikkerhet hater å ta intinativ til slikt). Er noen jeg snapper med nå, som jeg har lyst å møte. Det er han som oftest starter samtaler, men han kan av og til la vær å svare meg (ustabilt), så aner ikke hva han tenker. Utvalget er heller ikke stort i byen jeg bor i, siden det er en liten by. Så kommer det til spørsmålet: Hvordan i alle dager skal jeg få mer seksuell erfaring, og gjerne en kjæreste? Vil ikke høre noe om at jeg fortsatt er så ung og må ta det som det kommer. Men kom gjerne med tips til hvordan jeg kan kan komme i kontakt, og møte noen. Eller egentlig hvilke som helst tips, og gjerne egne erfaringer! Og så til et nytt spørsmål: Om jeg skulle startet å holde på med noen, HVORDAN kan jeg gjøre det mindre kleint når det kommer til sex de første gangene, ettersom jeg så og si ikke kan noe, og sikkert hadde ligget der som en stiv stokk (sikkert heller ikke så vanlig når man er 18 år). HÅPER SÅ MANGE SOM MULIG ORKER Å LESE GJENNOM INNLEGGET, OG VI MEG SVAR Anonymous poster hash: decd9...5b1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 TS HER! Noen som har noen anelse om HVORFOR jeg til nå ikke har fått noen? Ja, et vanskelig spørsmål da dere ikke kjenner meg, men likevel intressant om noen hadde kommet med sine teorier. Kanskje kjenner jeg meg igjen i de. Anonymous poster hash: decd9...5b1
Salsatryne Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Det sier vel egentlig seg selv? Prøve litt da vetdu. Finn noen som er keen på deg? Ta det sakte? Vil de ikke ha annet enn musa, stikker de ganske fort hvis du ikke gir den fra deg? Seksuell erfaring er også noe av det samme. Prøve litt da vetdu. Du har jo som skrevet over flere etter deg når du er ute på byen? Skjønner at dette ikke er noe morro i det heletatt, men hvis seksuell erfaring er det du er ute etter er dette en mulighet å skaffe seg det. Jeg vil anbefale en gutt du stoler på. Helst kanskje typen? Han vil fortelle deg hva han liker, og ikke - forhåpentligvis. Ikke alle tør det heller. Men be han gjøre det. Så var det det å skaffe seg en kjæreste da? Hvem vet vel egentlig hvordan det fungerer? Jeg leter selv, og jeg har heller ikke truffet lykken, jeg vet heller ikke bedre enn deg hvor man finner den. Vet ikke om noe av det over hjelper, men jeg ga det et forsøk.
Macro Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Som du selv sier så kjenner jeg deg ikke. Men kan det tenkes at du er sjenert? Det er ikke negativt, men vi sjenerte kan ofte bli oppfattet som uintresserte, avvisende o.l. Da har andre lett for å gi oss opp og gå videre. Og så er det lurt å ta mer intinativ. Om det alltid er andre som må ta kontakt, er det også en grunn til at andre viker. Det er ofte små endringer som skal til! Prøv å se deg selv fra andres vinkel!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Det sier vel egentlig seg selv? Prøve litt da vetdu. Finn noen som er keen på deg? Ta det sakte? Vil de ikke ha annet enn musa, stikker de ganske fort hvis du ikke gir den fra deg? Seksuell erfaring er også noe av det samme. Prøve litt da vetdu. Du har jo som skrevet over flere etter deg når du er ute på byen? Skjønner at dette ikke er noe morro i det heletatt, men hvis seksuell erfaring er det du er ute etter er dette en mulighet å skaffe seg det. Jeg vil anbefale en gutt du stoler på. Helst kanskje typen? Han vil fortelle deg hva han liker, og ikke - forhåpentligvis. Ikke alle tør det heller. Men be han gjøre det. Så var det det å skaffe seg en kjæreste da? Hvem vet vel egentlig hvordan det fungerer? Jeg leter selv, og jeg har heller ikke truffet lykken, jeg vet heller ikke bedre enn deg hvor man finner den. Vet ikke om noe av det over hjelper, men jeg ga det et forsøk. Takk for svar! Men er ikke "desperate" jenter det verste gutter vet? Vil egentlig med sikkerhet vite at noen er keen på meg også, før jeg skulle spurt videre.. Fyllesex var noe jeg fort sluttet, ettersom det verken var bra, eller førte til noe positivt. Og det er ingen jeg føler meg trygg på, når det kommer til det med sex. Kjenner ikke han gutten fra før, men bare møtt når jeg har vært ute. Så om jeg skulle startet slik, ville det helt sikkert også bare blitt et engangstilfelle, da jeg tviler på at han ville blitt særlig imponert. Anonymous poster hash: decd9...5b1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Slapp av, hvorfor stresse med det? Jeg er en god del eldre enn deg, men har og liten seksuell erfaring selv om jeg og er attraktiv, kunne lett hatt mye mer erfaring. Men jeg er selektiv. Jeg må ha følelser for han jeg skal være intim med. Anonymous poster hash: d1ea7...973
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Som du selv sier så kjenner jeg deg ikke. Men kan det tenkes at du er sjenert? Det er ikke negativt, men vi sjenerte kan ofte bli oppfattet som uintresserte, avvisende o.l. Da har andre lett for å gi oss opp og gå videre. Og så er det lurt å ta mer intinativ. Om det alltid er andre som må ta kontakt, er det også en grunn til at andre viker. Det er ofte små endringer som skal til! Prøv å se deg selv fra andres vinkel! Takk for svar Ja, er litt sjenert, men kanskje mest usikker? Er redd for å dumme meg ut, eller bli avvist. Men når noen plutselig lar vær å svare meg på noe som oppfattes som spørsmål, viser ikke det at den personen kanskje ikke var intressert likevel?.. Anonymous poster hash: decd9...5b1
Salsatryne Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Takk for svar! Men er ikke "desperate" jenter det verste gutter vet? Vil egentlig med sikkerhet vite at noen er keen på meg også, før jeg skulle spurt videre.. Fyllesex var noe jeg fort sluttet, ettersom det verken var bra, eller førte til noe positivt. Og det er ingen jeg føler meg trygg på, når det kommer til det med sex. Kjenner ikke han gutten fra før, men bare møtt når jeg har vært ute. Så om jeg skulle startet slik, ville det helt sikkert også bare blitt et engangstilfelle, da jeg tviler på at han ville blitt særlig imponert. Anonymous poster hash: decd9...5b1 Dere har rett, jeg er dårlig på sånt. Jeg kommer bare med ideer. men jeg tenker at kanskje man må nesten prøve og feile litt? Jeg tror med sikkerhet at du skal klare å finne noen som passer deg. Hvis du ikke er erfaren med noe, som macro sier, kan det jo hende at det gjør det sjenert. For min del ville jeg gjerne likt at en jente tok kontakt, så vi kunne prøvd oss videre. Er en ting å være selvsikker nok til å ta det første steget, men desperat i den sammenheng at du er innpåsliten, sjalu og kontrollerende, er en helt annen ting, det er noe de fleste kan leve uten. Fyllesex er nok nesten aldri en god ting.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Slapp av, hvorfor stresse med det? Jeg er en god del eldre enn deg, men har og liten seksuell erfaring selv om jeg og er attraktiv, kunne lett hatt mye mer erfaring. Men jeg er selektiv. Jeg må ha følelser for han jeg skal være intim med. Anonymous poster hash: d1ea7...973 Markerte delen hvor jeg skrev at jeg ikke ville ha svar som dette. Jeg føler meg langt på det stadiet at jeg vil ha en gutt å være sammen med (en riktig en selfølgelig). Anonymous poster hash: decd9...5b1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Dere har rett, jeg er dårlig på sånt. Jeg kommer bare med ideer. men jeg tenker at kanskje man må nesten prøve og feile litt? Jeg tror med sikkerhet at du skal klare å finne noen som passer deg. Hvis du ikke er erfaren med noe, som macro sier, kan det jo hende at det gjør det sjenert. For min del ville jeg gjerne likt at en jente tok kontakt, så vi kunne prøvd oss videre. Er en ting å være selvsikker nok til å ta det første steget, men desperat i den sammenheng at du er innpåsliten, sjalu og kontrollerende, er en helt annen ting, det er noe de fleste kan leve uten. Fyllesex er nok nesten aldri en god ting. Ja, er bra at du kommer med ideer Tror nok det at jeg har har lite erfaring gjør meg ekstra usikker og sjenert ja.. Om jeg skulle "prøvd og feilet litt", så tenker jeg at jeg heller ville gjort det med noen jeg ikke kunne ha sett på som kjærestemateriale. Men det frister samtidig ikke å ta kontakt med noen for sex, ettersom jeg egentlig vil ha kjæreste. Anonymous poster hash: decd9...5b1
Salsatryne Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Du kan godt legge meg til på en chat hvor du vil hvis du vil snakke dypere om det, jeg vet ikke er forferdelig dårlig på å både svare og lese ting her. Er ingen fan av hvor tregt forum systemet er. Men finnes bedre mennesker å snakke med enn meg. Jeg er ikke så klok rundt akkurat dette selv, men er flink til å dele tanker. Og så klart å komme med ideer. Du får si ifra. Jeg orker ikke forum akkurat nå haha Beklager
Salsatryne Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Skjønte forresten nå at dette er skrevet av TS.. haha
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Vent til du blir godt opp i 20-årene uten hverken kjæreste eller sex du.... Anonymous poster hash: 35885...aac 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Vent til du blir godt opp i 20-årene uten hverken kjæreste eller sex du.... Anonymous poster hash: 35885...aac HVA? Anonymous poster hash: decd9...5b1
peppermyntete Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Jeg debuterte seksuelt som 19-åring og fikk meg ikke kjæreste før jeg var 21. Var også skikkelig usikker og syntes alt var veldig vanskelig i starten, men etterhvert som jeg snakket litt med noen gutter og gikk på noen dater ble det lettere og når jeg til slutt møtte kjæresten var det ikke noe å være redd for lenger! Tror rett og slett man bare må prøve seg frem litt og hele tiden ha i bakhodet at hvis det ikke funker så betyr det bare at man møtte feil person og at man kan ha det gøy og lete videre! Og i mellomtiden er det masse gøyal utforskning du kan bedrive alene! ^^
Macro Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Takk for svar Ja, er litt sjenert, men kanskje mest usikker? Er redd for å dumme meg ut, eller bli avvist. Men når noen plutselig lar vær å svare meg på noe som oppfattes som spørsmål, viser ikke det at den personen kanskje ikke var intressert likevel?.. Anonymous poster hash: decd9...5b1 Jeg forstår veldig godt hvordan du tenker, men viss du igjen snur litt rundt på ting så er de faktisk vi selv som husker "feil og tabber" vi gjør. Det er lett for andre å råde deg til å gi litt mer F, men det er faktisk det som hjelper. At folk ikke svarer umiddelbart kan rett og slett være fordi de er opptatt. Selv om vi alle har mobil, pc og ipad betyr ikke det at man MÅ svare umiddelbart Og som du selv sier: han tar kontakt med deg, og jeg har forstått det slik at det ikke var et engangstilfelle. Ting er som regel ikke så ille som vi tror!
guttemann Skrevet 26. juni 2015 #17 Skrevet 26. juni 2015 Er ikke debutalderen for gutter rundt 18 år? Da er det vel gode sjanser for at han ikke aner noen ting han heller, og merker sikkert ikke noe du gjør "feil". Det er riktignok ikke akkurat noen garanti for bra sex. Sexen er aldri så bra første gang som den blir etter hvert uansett hvor erfaren man er, så den blir alltid bedre. Slapp av og ikke tenk så mye. I din alder er det ikke veldig uvanlig at jenta bare ligger der, men om du prøver å ikke være stiv som en stokk, er det jo en fordel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå