Gå til innhold

Føler meg aldri god nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel alltid latt meg gå som nummer to, tre, fire osv. og har aldri følt meg bra nok til å gå som en ener. Har heller aldri hatt gutter som har flydd rundt meg og som har vært skikkelig forelsket i meg, som jeg vet om.

Har en del kilo extra. Skulle vel sikkert gått ned ca. 40 kg for at jeg skal nå den vekten jeg trives best i, men siden jeg er en evig jojo-slanker, funker det ikke.

Jeg faller ganske fort for menn jeg blir betatt av, og da blir det vanskelig å glemme de. Problemet er at jeg alltid faller for de som har kjæreste eller som holder på med noen andre.

Har aldri følt at jeg har blitt skikkelig elsket av noen, og vet virkelig ikke hvordan det føles. 

Noen som kan si meg hvordan det er å føle seg elsket?

Har dere noe tips til hvordan jeg kan føle meg bra nok? Ikke kom med "gå ned i vekt" osv., siden jeg allerede jobber med den saken.

Og hvordan vet man når en fyr er forelsket i deg?

Anonymous poster hash: e2b1d...aa6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Desverre handler dette mer om å elske seg selv en at det kommer en prins på en hest. Hvis man gjør de riktige tinga, som fører til at man får bedre selvtillit. Å tørre mer, ta litt sjangser etc. Så vil verden rundt en forandre seg.

Enklere blirre ikke. :)

Anonymous poster hash: 4077f...797
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel alltid latt meg gå som nummer to, tre, fire osv. og har aldri følt meg bra nok til å gå som en ener. Har heller aldri hatt gutter som har flydd rundt meg og som har vært skikkelig forelsket i meg, som jeg vet om.

Har en del kilo extra. Skulle vel sikkert gått ned ca. 40 kg for at jeg skal nå den vekten jeg trives best i, men siden jeg er en evig jojo-slanker, funker det ikke.

Jeg faller ganske fort for menn jeg blir betatt av, og da blir det vanskelig å glemme de. Problemet er at jeg alltid faller for de som har kjæreste eller som holder på med noen andre.

Har aldri følt at jeg har blitt skikkelig elsket av noen, og vet virkelig ikke hvordan det føles. 

Noen som kan si meg hvordan det er å føle seg elsket?

Har dere noe tips til hvordan jeg kan føle meg bra nok? Ikke kom med "gå ned i vekt" osv., siden jeg allerede jobber med den saken.

Og hvordan vet man når en fyr er forelsket i deg?

Anonymous poster hash: e2b1d...aa6

http://www.ung.no/forelskelse/3096_20_tegn_på_at_han-hun_liker_deg.html

Anonymous poster hash: 2cb0c...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...