Gå til innhold

Navn til valp- Timian eller Mio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal få meg en liten Papillon, kan velge mellom gutt eller jente. 

Tispen er jeg ganske usikker på, for jeg har ikke funnet noen fine navn.

Men har to guttenavn, Timian og Mio. Heller mest mot Mio, men synes Timian er søtt også!!

Hva synes du? 

Anonymous poster hash: 1384e...754
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Molly til jente og Mio til gutt.

AnonymBruker
Skrevet

Molly til jente og Mio til gutt.

Molly er på listen over tispe navn :D Har forelsket meg i Mio, synes det passer til den valpen jeg kan velge også. 

ts

Skrevet

Molly er på listen over tispe navn :D Har forelsket meg i Mio, synes det passer til den valpen jeg kan velge også. 

ts

Valget blir sikkert lettere når du møter den om du ikke har det enda! Eller så kan du ta et skikkelig barskt navn ettersom det er en liten rase. Hulken, feks haha

AnonymBruker
Skrevet

Valget blir sikkert lettere når du møter den om du ikke har det enda! Eller så kan du ta et skikkelig barskt navn ettersom det er en liten rase. Hulken, feks haha

Tenkte på Dexter.  :fnise:  Men er så forelsket i Mio!! lagde en tråd hvor jeg spurte om Mio kan brukes som jentenavn. Vurderer å kalle tispen for Mio, men klarer ikke helt å vende meg til tanken. 

Skrevet

Tenkte på Dexter.  :fnise:  Men er så forelsket i Mio!! lagde en tråd hvor jeg spurte om Mio kan brukes som jentenavn. Vurderer å kalle tispen for Mio, men klarer ikke helt å vende meg til tanken. 

MiE hvis det blir tispe? :P

AnonymBruker
Skrevet

Velg et navn med kun to stavelser :) Mye lettere å rope.

Anonymous poster hash: 49da2...58f
Gjest Morello
Skrevet

Mio blir litt katteaktig synes jeg men funker vel siden det er en papillon. Synes det går helt fint til en tispe også, jeg! ^^

AnonymBruker
Skrevet

Basilikum eller Persille ;)

Anonymous poster hash: d4643...877

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt Mio! Rett og slett fordi jeg ser for meg at når du roper Timian vil det bli "Timmjan!". 

Anonymous poster hash: 419a5...b1d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om Mio vær natt  :fnise:

Jesper

Birk

Taxi

Ludo

Det er noen av de andre navnene jeg har vurdert. Føler de er mer "barske", og passer mer til en større hund.

Mio er mer søtt og nusselig  :laugh:

Passer også til katten min sitt navn, Murre. Murre og Mio. 

Jeg trur nok det blir Mio om det blir jente også, for det er så søtt navn!  :fnise:

I mange år så var Charlie favoritten, er det fortsatt. Men passer ikke til en Papillon. Skal ha en Berner Sennen en dag som skal hete Charlie  :laugh: Har ønsket meg det siden jeg var lita, har faktisk en hjemmevideo hvor jeg er 4 år og sier det, "eg ska ha en bæærnnen sæænn'n, og han hete Charlie!". I flere år uttalte jeg rasen med en lang ææ  :fnise: Trudde det skreves "Bærner Sænenn" i mange, mange år. :fnise: ​ 

Den dagen jeg kjøper meg hus, så skal jeg kjøpe meg en Berner valp! Det er jeg fast bestemt på  :fnise:

ts

Skrevet

Hva med en blanding?
Timo! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Ludde?

Anonymous poster hash: d4643...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...