Gå til innhold

Shetland sheepdog, erfaringer? Navnforslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal snart anskaffe meg en sheltie og gleder meg masse! Jeg har aldri drevet med agility eller klikkertreing før, og lurer på om dette er noe rasen bør helst gjøre?

Hvordan er de i oppførsel mot barn, osv? Noen som vil fortelle sine personlige erfaringer om denne rasen? :)

Trenger også litt hjelp med navn.. er ei tispe :)

Anonymous poster hash: d9e46...b97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sheltien passer glimrende til agility. Klikkertrening er kjempeflott for alle hunder. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sheltien passer glimrende til agility. Klikkertrening er kjempeflott for alle hunder. :)

Men synes du jeg bør ta med hunden på dette? Jeg tenker mer på å lære den triks her hjemme.. :)

Skrevet

Jeg har verdens nydeligste sheltie. Vi har trent masse agility og synes det er super gøy. Dessverre har min hund en veldig kronglete kropp, så han får sannsynligvis ikke trent noe mer.

Han er verdens mest kjærlige og trofaste og jeg elsker han mer enn alt.

Han er ikke glad i barn, selv om han ble sosialisert med dem fra ung alder. Han viser tydelig at han ikke vil at barn skal komme bort til han, så jeg er opptatt av å respektere hans behov.

Skrevet

Men synes du jeg bør ta med hunden på dette? Jeg tenker mer på å lære den triks her hjemme.. :)

Hvis du ikke ønsker å trene agility, så trenger du ikke det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...