AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg fikk nettopp en skyllebøtte av ei veninne. Grunnen var at jeg syntes det er greit at datteren min er sammen med en gutt som er 4 år eldre. Datteren min er voksen for alderen, og kjæresten hennes er en hyggelig ordentlig fyr. Jeg ble litt satt ut av denne veninnen min, for hun burde være glad for at jenta mi har funnet seg en så kjekk og grei kjæreste. De har vært kjærester i ca 4 måneder nå og finner på sunne ting ilag, som fjellturer og den type ting. Litt festing blir det også selvsagt, men de sitter heller hjemme en lørdagskveld og ser en film. Det mener jeg at taler for at det er et sunt forhold de har. Hva tenker dere? Jenta mi er 18. Anonymous poster hash: aa568...bf9
koskenkorva Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Synes ikke akuratt det er så ille aldersforskjell..? 2
bruker_K Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 selv synes jeg det er litt stor aldersforskjell akkurat nå, men ikke farlig stor. man vokser mye på de årene, men folk er forskjellige. tror ikke du skal tenke så mye på det, hvis hun er voksen for alderen, og de ikke gjør så mye tull som du vet om.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 18 og 22? Hallo, det er da HELT normalt! Ser ikke på det som en aldersforskjell engang. Anonymous poster hash: fc284...199 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 VeNNinna di er ei skrulle. Anonymous poster hash: 1fe47...9cb 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg fikk nettopp en skyllebøtte av ei veninne. Grunnen var at jeg syntes det er greit at datteren min er sammen med en gutt som er 4 år eldre. Datteren min er voksen for alderen, og kjæresten hennes er en hyggelig ordentlig fyr. Jeg ble litt satt ut av denne veninnen min, for hun burde være glad for at jenta mi har funnet seg en så kjekk og grei kjæreste. De har vært kjærester i ca 4 måneder nå og finner på sunne ting ilag, som fjellturer og den type ting. Litt festing blir det også selvsagt, men de sitter heller hjemme en lørdagskveld og ser en film. Det mener jeg at taler for at det er et sunt forhold de har. Hva tenker dere? Jenta mi er 18. Anonymous poster hash: aa568...bf9 Herregud, hva feiler det hu da!? Helt idiot jo! Det er ikke stor aldersforskjell. Du kan hilse henne å si at det har hun ingenting med og at det ikke er stor aldersforskjell i det hele tatt. Når jeg var 17,5 var jeg sammen med en som var 9 år eldre! Det er stor aldersforskjell! Anonymous poster hash: cccdb...f7a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Når jeg var 18 var jeg sammen med en på 26. Foreldrene mine likte han kjempegodt fordi han var en fin fyr med sunne, gode verdier. De var bare glade for at jeg var sammen med en så flott fyr. Om han hadde vært en drittsekk, hva kunne du gjort? Dattera di er jo voksen og kan bestemme selv. Anonymous poster hash: aec90...7e7 2
Gjest Asmir Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Når din datter er 18 år og voksen, er det vel strengt ikke 4 år så mye å henge seg opp i. Høres da ut som de har et sunt og dyrkende forhold til hverandre. Hvis hun venninnen din ikke har andre ting å bry seg med, bør hun vurdere å skaffe seg en ny hobby. At hun kommer med slike utsagn taler for seg selv.
minister-mio Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Venninna di er merkelig. 18 og 22 er vel helt greit 1
peppermyntete Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Her jeg kommer fra er 18 og 22 helt normal aldersforskjell. Hadde fortalt denne venninna at hun kan slutte å bry seg med ting hun ikke har noe med! Datteren din er jo 18 og bestemmer selv, og han kjæresten høres da slett ikke ut som noen dårlig fyr! 1
Jade Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Skulle din myndige datter slå opp med han som hun er glad i fordi venninnen din synes aldersforskjellen var for stor? Du kjenner han jo, og vet at det er en alright fyr! 1
Gjest Dorey Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Herlighet, det er da ingen stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 18 og 22 er null problem. Hadde det vært 12 og 16 hadde det vært ugreit. Men hallo, 18 og 22 er da helt innenfor normalen? Og hun er tross alt myndig, og har stemmerett. Kan hun være med å bestemme hvem som skal styre landet kan hun helt fint bestemme hvem som skal være kjæresten hennes også. Anonymous poster hash: e7b5f...865 1
Shinigami Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Hadde skjønt det hvis hun var 13 og han var 17 for eksempel. Men 18 og 22 er helt normalt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Det er da helt greit. Hvis dattera di skal begynne å studere når hun er 19 kommer hun uansett til å bli kjent med folk som er eldre. I min gjeng var vi fra 19-28 år. Vi "gamlingene" er ikke alltid slemme. Virker fyren hyggelig så må du bare stole på det. Hun er 18 år og en voksen jente. Anonymous poster hash: a24f6...df5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #17 Skrevet 26. juni 2015 Det var en ufortjent skyllebøtte du fikk! Det er fire års aldersforskjell mellom meg og min mann. Selv om vi møttes da vi var noe eldre enn din datter og hennes kjæreste er det ingen grunn til å rynke på nesen. De er da voksne begge to! Get a grip hadde jeg sagt til din venninne rett og slett. Anonymous poster hash: 60fa7...49b
Connery Skrevet 26. juni 2015 #18 Skrevet 26. juni 2015 Var 18 selv når jeg møtte min samboer, da var han 23. Absolutt ingen problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå