Gå til innhold

Treningstights som fremhever rumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Please gi tips hvor jeg kan få tak i treningstights som løfter rumpa osv, gjerne med en søm over eller noe som former rumpa:)

Anonymous poster hash: d7843...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde folk dro på treningssenter for seg selv jeg, og ikke for alle andres. Huff og huff!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trodde folk dro på treningssenter for seg selv jeg, og ikke for alle andres. Huff og huff!

Hehe, jeg er ikke en gang medlem på et treningssenter. Jeg synes det er mer motiverende å se på en pen stump når jeg sliter:)

Skrevet

Hehe, jeg er ikke en gang medlem på et treningssenter. Jeg synes det er mer motiverende å se på en pen stump når jeg sliter:)

Hvorfor er det motiverende, egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det motiverende, egentlig?

Det er morsomt å trene i et fint tøy. Du synes sikkert det er morsommere å lage mat med nytt kjøkkenutstyr du også.

• Liker 2
Skrevet

Det er morsomt å trene i et fint tøy. Du synes sikkert det er morsommere å lage mat med nytt kjøkkenutstyr du også.

Egentlig ikke.

Skrevet

Röhnisch har en med ''push-up'' på rumpa. Har ikke prøvd den selv.

Gjest norah
Skrevet (endret)

Nike Epic Lux har søm over baken. Noen av de er litt gjennomsiktige i tilfelle du ville styre unna det.

Den løfter ikke, men gir nok litt visuelt inntrykk av det kontra en slapp tights.

Endret av norah
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg er ikke en gang medlem på et treningssenter. Jeg synes det er mer motiverende å se på en pen stump når jeg sliter:)Anonymous poster hash: d7843...3ce

Ser du på din egen rumpe mens du trener?

Anonymous poster hash: 5bbd5...063

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser du på din egen rumpe mens du trener?

Anonymous poster hash: 5bbd5...063

Har du noen tips til treningstights eler ikke? For om jeg ser på rumpa mi, magen min, hodet mitt eller hva det måtte være var ikke saken her xD

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De Harry xu-greiene eller hva i den hellige ånds navn de heter fremhever rasshølet. Ser rett inn om du kjører ræva mot speilet.

Anonymous poster hash: ee084...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen tips til treningstights eler ikke? For om jeg ser på rumpa mi, magen min, hodet mitt eller hva det måtte være var ikke saken her xD

Denne: http://shopping.side2.no/arets-hotteste-tightsnyhet/

Anonymous poster hash: 014b2...e60

AnonymBruker
Skrevet
! Röhnisch Anti-Shake tights Ønsk Shape 2.0 velkommen! Velg blant modeller med Push Up på rumpa, ekstra høyt liv, og print, som gir knallfin rumpe, hold in og "anti-shake" effekt! Ikke rart vi kvinner elsker denne tightsen, som også har fått terningkast 6 i test. (side 2.no)"

http://www.getinspired.no/treningsklaer/anti-shake-tights.html

Anonymous poster hash: 014b2...e60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...