AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hei! Jeg skal "ta en kaffe" med en fyr jeg liker ganske godt i morgen, og har selvfølgelig lyst til å imponere litt. Jeg drikker det meste av kaffe, men det er cappuccino som er favoritten. Såå det jeg lurte på var om det er noen der ute som har litt peiling på kaffe, og vet om noe "kult" jeg kan be om når vi bestiller, typ hvor mange grader jeg liker best at melken skal være? Noe som gjør at det virker som om jeg har bra peiling, samtidig som det ikke blir oppfattet som noe jeg sier for å imponere? Jeg vet at dette er litt småteit av meg men jaja, skader ikke å spørre om råd, haha. Anonymous poster hash: bc975...202
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tror kanskje det er best å la være, i frykt for å virke litt blærete... Anonymous poster hash: 99c11...559 5
Kvist Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har inntrykk av at noen syns det er "kult" å bestille en flat white. Antagelig mest fordi det er relativt nytt og at det sjelden står på tavla med kaffedrikker. Det er jo veldig likt en cappucino, bare uten skummet. Ber du om spesifikk temperatur eller noe sånt fremstår du som mer teit enn kul. Skal du være kul kaffedrikker skal du håndbrygge håndmalt kaffe fra nøye oppveide håndbrente bønner og med (like nøye veid) håndvarmet vann. På en fjelltopp, med utsikt, i regnvær. Heldigvis trenger du ikke være så kul. Fokuser mer på personen du skal møte enn på kaffen så blir det sikker bra :D 1
peppermyntete Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Tror jeg heller ville imponert mannen med personligheten min enn å virke vrien, fisefin og blærete på kaffen min jeg ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Om man ber om veldig spesifikke ting, så virker man blærete, sånn er det bare. Og du imponerer gjerne mest ved å bare be om helt vanlig svart kaffe, uten masse fancy dilldall. Det er nok av menn som foretrekker jordnære kvinner uten for mange krav og fakter. Anonymous poster hash: 44843...02f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Bestill deg en cappuchino og si at det er favoritten din. Helt stuereint det. Ikke noe mer fjas. Fokuser heller på alt det andre dere prater om..Anonymous poster hash: bce6e...5f5
Chizue Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Minner meg om da jeg og en kompis skulle møtes for kaffe for en stund siden, kom bort på kaffebaren og jeg bestiller "Latte med chilli & vanilje" Og kompisen min bare "Hæ? Finnes det i forskjellige smaker også!? o_o, Tar det samme som henne...." Er glad i det meste av kaffetypene, men latte med chilli & vanilje er min favoritt x)
Gjest Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Du tror du imponerer en mann ved å virke kontrollerende og opptatt av uvesentlige detaljer..? Jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå