wish177 Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Er det mulig å permanent rette håret? Og varer det for alltid. Vil ha noe som varer for hel livet helts.
tørkestativ Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jepp det er mulig. Straight and shine. Sliter utrolig på håret så ville ikke gjort det hvis det er kjemisk behandlet.. hvor lenge det varer varierer. Kan vare en uke eller 6 mnd. Ingen garanti.. derfor er det dumt å bruke flere tusen på noe som kanskje bare varer en uke... er også noe noe nytt som heter brazillian frizzout tror jeg.
Miss Lucky Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Annbefaler brazilian Frizz out. Holdt i nesten 6 mnd på meg Endret 25. juni 2015 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Heter det ikke Brazilian Blowout? Anonymous poster hash: ebf7a...dd9
Cessa74 Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Det heter INOAR behandling. Dette sliter IKKE på håret, tvert om - det tilfører keratiner og gir sunnere og mer glansfullt hår. Det sies at det varer ca 10-16 uker etter første behandling, og deretter mye lenger etter neste behandling osv - og hvis man tar denne behandlingen og følger opp med ny kurbehandling når håret begynner å krølle seg igjen vil man altså alltid ha rett hår. Er ganske dyrt, men verdt pengene spør du meg! Har att min første behandling og er superfornøyd. Gikk fra frizzete og slitt hår, til rett og glansfullt hår. Eneste jeg trenger å gjøre etter dusjing er å føne håret tørt - så er det like rett ig fint igjen. Om jeg ikke føner, får jeg svakt fall i håret inntil jeg vasker det igjen og føner det tørt. Sjekk syndikatet.no - står mer om behandlingen der! Mange salonger som tilbyr dette rundt om i landet, men det er syndikatet som er forhandleren og har oversikt over hvilke salonger som kan tilby behandlingen om du ikke bor i Oslo og kan gå dit.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Noen som vet av noe sånt som er i Trondheim? Anonymous poster hash: a9b68...de9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Opti-Smooth behandling anbefales på det sterkeste! Vet ikke om de gjør det i Norge, men de gjør det i Sverige for 2500 kr, halvparten av prisen for tilsvarende behandling i Norge. Tar man f.eks. toget fra Oslo til Gøteborg for en dagstur har man spart noen tusenlapper. Jeg tok behandlingen for snart 2 år siden og det er like rett nå som før. Jeg har veldig tykt hår med store fall, typisk pakistansk hår. Eneste minuset er at utveksten må rettes med jevne mellomrom, spesielt om du har veldig krøllete hår vil forskjellen mellom det rette og det naturlig håret ditt synes. Anonymous poster hash: 5d322...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå