wish177 Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Er det mulig å rette håret permanment for alltid? Og hvor kan jeg få det hend?
sjnaah Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Er det mulig å rette håret permanment for alltid? Og hvor kan jeg få det hend? ikke for alltid tror jeg, iallefall ikke som jeg har hørt. men du kan ta anti-perm, vet ikke helt eksakt hvor du kjøper det. men venninna mi bruker det, og hun kjøper det på afroshops. hun har afro så krøllene forsvinner ikke heelt, men det blir mye mindre av de og de blir enklere å rette iallefall! tror effekten har mye å si på hvor mye krøller du har
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Du vil uansett måtte behandle den krøllete etterveksten etterhvert som håret vokser ut. Anonymous poster hash: c8b03...4c3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Det finnes noe som heter Brazilian blow-out (mener jeg) som retter håret slik at det er glatt til det vokser ut igjen. Har aldri gjort det selv, er visst en nokså skadelig behandling, men om håret ditt tåler det er det kanskje verdt et forsøk ? Du kan jo høre med frisører i nærheten om de utfører det Anonymous poster hash: 1231c...b01
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Er mange med afrohår som gjør dette, men som sagt sliter det jo mye. Nordisk hår er kjent for å tåle minst om det er det du har, men snakk med en frisør om det. Kan tenke meg at det uansett er bedre enn å rette hver dag om du føler det er alternativet. Anonymous poster hash: 68191...56f
Gjest Vireo Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Det finnes noe som heter Brazilian blow-out (mener jeg) som retter håret slik at det er glatt til det vokser ut igjen. Har aldri gjort det selv, er visst en nokså skadelig behandling, men om håret ditt tåler det er det kanskje verdt et forsøk ? Du kan jo høre med frisører i nærheten om de utfører det Anonymous poster hash: 1231c...b01 Det holder bare noen mnd.
PrincessConsuela Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Jeg fikk en brazilian blow out i Brasil faktisk. Har ganske tynt hår, men det holdt i 4-5 måneder tror jeg - men jeg fønet det hver dag etter hårvask så jeg vet ikke om det hadde vært helt rett og jeg ikke hadde fønet det, men det tok i allefall mye mindre tid å få det rett enn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå