Gå til innhold

Hvorfor kan ikke brukere selv endre/slette nick navnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns funksjonen KG har nå er bakvendt. Det burde være mulig selv å endre nicket under instillingene. Da slipper også moderatorer den jobben, og man slipper at andre legger seg opp i nicknavn endring med kommentarer og unødig liking. Det er bakvendt å måtte sende pm til en mod og å måtte vente til moden er på plass før nick endres eller nick slettes.

Så vanskelig kan det ikke være å innføre en slik endring.

Anonymous poster hash: 20231...ef7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du ta på Tilbakemeldinger, Ris, ros og spørsmål.

Anonymous poster hash: ae654...310
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du ta på Tilbakemeldinger, Ris, ros og spørsmål.

Anonymous poster hash: ae654...310

Jeg gidder ikke å få dette koblet opp mot mitt nick.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forståelig, og enig

Anonymous poster hash: c6912...03d

AnonymBruker
Skrevet

Det er en annen viktig problemstilling. At de har gjort det sik at Anonyme brukere ikke får poste under ris og ros. Man kan spørre seg selv hvorfor?, for å motvirke ros?

Anonymous poster hash: 75bf7...ae1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er en annen viktig problemstilling. At de har gjort det sik at Anonyme brukere ikke får poste under ris og ros. Man kan spørre seg selv hvorfor?, for å motvirke ros?

Anonymous poster hash: 75bf7...ae1

Det er ofte jeg ikke skriver under ris og ros pga at det ikke er abfunksjon der. Helt unødvendig at alle skal få vite hvem som har noe å utsette på tråder osv. Burde holde at modder kan sjekke ab der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=949847

Sånn. Da lagde jeg en tråd for deg. Forstår egentlig ikke hvorfor du ikke vil ha knyttet spm til et nick.

En som ønsker å være anonym, ønsker nok å være helt anonym hele tiden, uansett hva. Og da er det greiest å ikke komme over radaren noe plass.

Anonymous poster hash: d7019...ead

• Liker 1
Skrevet

En som ønsker å være anonym, ønsker nok å være helt anonym hele tiden, uansett hva. Og da er det greiest å ikke komme over radaren noe plass.

Okey forstår.

Du får holde øye med den tråden jeg lagde da.

AnonymBruker
Skrevet

Okey forstår.

Du får holde øye med den tråden jeg lagde da.

Hehe, jeg er ikke TS. Er jo selv anonym i alle innlegg jeg skriver, og ønsker ikke å komme over radaren, men kan jo være andre grunner som at TS har kommet på kant med mod/ admin?

Ellers, snilt av deg å hjelpe TS ;)

AnonymBruker
Skrevet

Presist det ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg er ikke TS. Er jo selv anonym i alle innlegg jeg skriver, og ønsker ikke å komme over radaren, men kan jo være andre grunner som at TS har kommet på kant med mod/ admin?

Hahah nei er ikke på kant med noen, vil bare være helt anonym her inne :)

Skrevet

Ah, jeg la ikke merke til at du ikke var TS :P

Takk! :)

Bare hyggelig.

AnonymBruker
Skrevet

Svar til Bond under ris og ros. Jeg har flere ganger opplevd å vente i mer enn to dager for å endre eller slette nick når jeg sender PM. Jeg har da måtte sende pm til flere for å få beskjeden min igjennom. Sånt sett er ikke systemet tilfredsstillende. Og det med at brukere som skriver ting som bryter med regler, vel de sletter seg da ganske hyppig selv ved å be om å bli slettet? Selv om dere hadde hatt et system der brukere selv kunne slette seg vil dere ha mulighet for å sperre både ipadresse og kontakte politiet, for dette er internett hvor det er mulig for politiet å finne de som dere rapporterer uansett.

Strengt tatt er det ingenting som hindrer dere i å ha kontroll selv om brukere sitter med nick/slettekontrollen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...