AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hei! Jeg har vært medlem på sukker en liten stund nå, og bestemte meg for å betale for "superbruker"-medlemsskap. Situasjonen nå er at jeg ser at medlemsskapet går på siste verset - det utgår om litt over en uke, og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å fornye det. Spørsmålet mitt er om jeg fortsatt kan ta kontakt med dem jeg allerede har startet å chatte med (som ikke er superbrukere selv) etter medlemsskapet er utgått. Noen som vet? Anonymous poster hash: 836c5...82a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Ja du kan detAnonymous poster hash: bf0a4...344 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Bare hvis en av dere er superbruker. Anonymous poster hash: af92a...d62
Jessica! Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Hadde sukker tidligere, og stemmer som den over meg skriver. En av dere må være superbruker (eventuelt vip+ eller hva det heter). Om ingen av dere er betalende medlem kan dere heller ikke skrive sammen dessverre :/
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Er jo bare å utlevere e-post eller noe med de man ønsker å fortsette kontakten med.Anonymous poster hash: f15e8...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå