AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hei! I februar i år ble det slutt mellom meg og min samboer gjennom to år. Vi var ganske enige om avgjørelsen, og er i dag ingenting annet enn gode venner (det vil si - vi gjør ikke kjæresteting sammen, men vi har en over gjennomsnittet god kjemi). Vi går på samme skole og er i akkurat samme vennegjeng, så vi er på en måte nødt til å omgås ofte (flere ganger i uken). Så lenge vi aldri finner på ting vi to alene kjenner jeg at dette går fint, da kjenner jeg ikke savnet så godt. Nå i helga var jeg på fest i en annen by enn jeg bor i (ca 4 timer unna). Der møtte jeg en utrolig snill og sjarmerende fyr, vi ble veldig fulle, og det endte opp med at jeg overnattet hos han. Vi hadde fantastisk sex både på kvelden, morgenen etter og neste kveld. Overnattet hos han to netter før jeg måtte reise hjem igjen. Dagen etter ringte han for å høre om jeg var interessert i å møtes igjen. Jeg sa jeg måtte tenke litt på det, i og med at jeg kanskje ikke er klar for dating enda. Jeg er skikkelig usikker - kjenner at jeg ble ganske betatt bare de to dagene jeg var der. Er dette bare en ubevisst rebound-greie? Eller er det ekte? Hvis jeg eventuelt begynner å date han vil jo dette uansett resultere i et avstandsforhold (4 timers biltur fra der han bor), men han har en ganske fleksibel jobb, så det hadde kanskje gått bra uansett... Men hvis vi finner ut at vi ikke passer sammen (kjenner han jo ikke godt i det hele tatt) kunne det jo uansett vært godt med bare en useriøs flørt. Jeg blir så usikker! Når er det greit å date igjen etter et brudd? Hva burde jeg gjøre? Kan legge til at eksen min ville nok blitt veldig trist om jeg hadde datet noen nye, så har tenkt å holde meg lavt i terrenget uansett. Jente 24 Anonymous poster hash: e9d3f...9c6
Inwe Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Dette er det bare du som kan finne ut av. Gjør det som føles naturlig.
mijaa Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Gjør det du føler for, du. Gi det en sjanse, og føles det bra? Bra. Føles det ikke bra? Det var dumt, også prøver du igjen ved en senere anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå