AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Plutselig ble luften slått ut av meg. Det ble endelig sagt av eks forlovede min hvorfor han brøt. Han innledet ett forhold med en i barnehagen, hun er og moren til vår unges bestevenninne. Det ble brått slutt etter 8 år som kjærester. Kalt og raskt brøt ham. Jeg spurte om det var en annen. Men nei. Hadde jo merket noe kjemi mellom han og henne. Men han nektet og lovet å gi beskjed dersom det var en i barnehagen, ettersom det ble kleint for meg og han. Men så har måneder gått. Plutselig fortalte han at det stemte, det var barnehage tanten. De hadde innledet ett forholdt og skult det for meg dette barnehage året. Jeg er såret grunnet jeg har snakket med henne om ungen min sin dag og alt mulig rart barnehage relatert. Også nå er jeg stum. Trodde man var voksen nok til å fortelle sannheten som det var slik Man kunne forholde seg til det. Nå er heldigvis jeg komt meg videre med kjæreste og alt. Men kjenner jeg er likevel såret av løgnen og at jeg føler meg" ledd" av i ett år. :/ er det normalt og bli såret enda du ikke vill ha eksem tilbake? Jeg er glad på Hannes vegne. Liker bare ikke å føle jeg har blitt ført bak lyset så lenge. Er snakk om siden juli 2014.Anonymous poster hash: 41165...eba
Solstrålen. Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg hadde også blitt såra. Kjipt at han gjorde det på den måten, men nå har heldigvis livet gått videre for deg. 2
Gjest Mythic Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Han burde vært ærlig og fortalt deg hvem han innledet et forhold til. Skjønner godt at du føler deg både såret og ført bak lyset.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 For meg var det mest ydmykende jeg har opplevd. Det å bli bedratt. ... Han og min beste venninne. Hun var mye hjemme hos oss. Med mann og barn også. De innledet et forhold når jeg bor gravid. Hun kom på narselvisitt. De holdt det skjult. Vi ble skilt uten at jeg fikk vite dette. Min venninne hadde flytter. Fikk vite at hun ble skilt. Etter vi hadde vært skilt i 5 år, så flytter de sammen. Min x og min venninne. Da beg folk å snakke. De andre jeg trodde var venner også, de viste om det. Alle sammen. Jeg følte meg sviktet av alle. Ydmyket offentlig for andre gang. Den sved, og satt lenge i.Anonymous poster hash: e094d...68f 6
TrickyCicci Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Kjipe greier ja. Men en ting tror jeg du ikke trenger bekymre deg så mye for, de har sikkert ikke ledd bak ryggen din et år. Det er større sjans for at de har syntes det var kjipt, men ikke klart å innrømme sannheten for deg. 12
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 . Det er som du beskrev der. Bedratt. Er kansje derfor det var vondt. At jeg har trodd men fikk der avblåst da jeg spurte. At dem har holdt på mens barna var i lag. Å venter 1 år med å si noe. Er vel mest vondt at jeg har snakket med denne damen i barnehagen omtrent hver dag i ett år mens de 2 holdt det skjult. Og alt jeg vill er å ikke bruke tid på det. Men kjenner det stikker.Anonymous poster hash: 41165...eba 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Det verste jeg tenker her er at dere er bestevenner, du har også en《profesjonell》 relasjon til henne på grunn av barn i barnehagen, samtidig som du også må forholde deg til henne som din manns nye kjæreste :o Herregud så vondt dette må være for deg :(Anonymous poster hash: ab2c5...6c1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Det er selvsagt naturlig at det er vondt selv om du er gått videre. Utroskap er ydmykende. Likevel - hvorfor fortalte han dette nå? Tok han kontakt utelukkende for å si dette? Det naturlige er å si det når han bryter og alt er vondt uansett. Det å ta kontakt for å nevne noe slikt måneder senere er unaturlig. Anonymous poster hash: 66c37...845 2
MissPierce Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 (endret) En ansatt i bhg som hadde innledet ett forhold til en opptatt forelder, hadde garantert fått høre det av de andre ansatte og sjefen i barnehagen jeg jobbet i før, og i den jeg jobber nå. Det ville blitt sett på som veldig negativt for bhg rykte og uprofesjonelt av den ansatte. Å hadde blitt pinlig for den ansatte det gjaldt. Endret 25. juni 2015 av MissPierce 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #11 Skrevet 25. juni 2015 Det verste jeg tenker her er at dere er bestevenner, du har også en《profesjonell》 relasjon til henne på grunn av barn i barnehagen, samtidig som du også må forholde deg til henne som din manns nye kjæreste :o Herregud så vondt dette må være for deg :(Anonymous poster hash: ab2c5...6c1 Jeg vet. Hun er mamma til min unges bestevenninne. :/ så Jess. Kleint og hadde Vært mye bedre å vist om dette når det oppsto så jeg slipper å føle meg lurt.Anonymous poster hash: 41165...eba 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #12 Skrevet 25. juni 2015 En ansatt i bhg som hadde innledet ett forhold til en opptatt forelder, hadde garantert fått høre det av de andre ansatte og sjefen i barnehagen jeg jobbet i før, og i den jeg jobber nå. Det ville ikke bli sett på som veldig negativt og uprofesjonelt på. Å hadde blitt pinlig for den ansatte det gjaldt. Selvfølgelig hadde det og blir pinlig når kollegaene hennes nå vet det. (Ettersom han fortalte det til barne vårt at de 2 er kjærester) men de sier neppe når o.l så blir vel ikke pinlig likevel. Men trodde at når Man først skal innlede forhold mens Mn er opptatt så skal man være grei nok å gi beskjed istedenfor å vente og å lyve i mellomtiden Anonymous poster hash: 41165...eba
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #13 Skrevet 25. juni 2015 Det er selvsagt naturlig at det er vondt selv om du er gått videre. Utroskap er ydmykende.Likevel - hvorfor fortalte han dette nå? Tok han kontakt utelukkende for å si dette? Det naturlige er å si det når han bryter og alt er vondt uansett. Det å ta kontakt for å nevne noe slikt måneder senere er unaturlig.Anonymous poster hash: 66c37...845 Er sikkert fordi sommerferien nærmer seg og kansje de har planer. Jeg vet ikke. Er til meg og barne vårt han sa det til. Jeg har bare svart enkelt ok. Samt måtte jeg si jeg viste jo det og hadde spurt og fått nei. Og at jeg ønsket de Lykke til Anonymous poster hash: 41165...eba
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #14 Skrevet 25. juni 2015 Du kommer nok over det. Bare vondt nå, men så går det seg til etter hvert, det er jeg sikker på Anonymous poster hash: d304d...09d 2
MissPierce Skrevet 25. juni 2015 #15 Skrevet 25. juni 2015 Selvfølgelig hadde det og blir pinlig når kollegaene hennes nå vet det. (Ettersom han fortalte det til barne vårt at de 2 er kjærester) men de sier neppe når o.l så blir vel ikke pinlig likevel. Men trodde at når Man først skal innlede forhold mens Mn er opptatt så skal man være grei nok å gi beskjed istedenfor å vente og å lyve i mellomtiden Anonymous poster hash: 41165...eba Du skal ikke føle at de tenker noe annet sympati for deg i hvertfall. Jeg hadde fått så vondt vist dette hadde hendt en av våre foreldre. Å den ansatte hadde fått høre akkurat hva jeg syntes om h*n. Er det noen det blir snakket om så er det den ansatte. 5
sunstar Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Mhm. Jeg forstår. Nei det er hva det er :/ opp og "hilse" på nå i barnehagen. Heldigvis snart helg og ferie om 1 uke. 😎
minister-mio Skrevet 26. juni 2015 #17 Skrevet 26. juni 2015 Mhm. Jeg forstår. Nei det er hva det er :/ opp og "hilse" på nå i barnehagen. Heldigvis snart helg og ferie om 1 uke. skal du konfrontere? Ikke gjør det i barnehagen? Eller hva mener du med "hilse"?
Gjest O___o Skrevet 26. juni 2015 #18 Skrevet 26. juni 2015 Nå er det vel neppe slik at de ble sammen fordi han hadde barnet i den barnehagen hun arbeidet. Det er nok kun en ren tilfeldighet. Hun har ikke opptrådt uetisk, eller særlig kritikkverdig på en annen måte enn det at alle elskerinner er på KG å anse som "ufyselige og ondskapsfulle pakk" 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #19 Skrevet 26. juni 2015 Nå er det vel neppe slik at de ble sammen fordi han hadde barnet i den barnehagen hun arbeidet. Det er nok kun en ren tilfeldighet. Hun har ikke opptrådt uetisk, eller særlig kritikkverdig på en annen måte enn det at alle elskerinner er på KG å anse som "ufyselige og ondskapsfulle pakk" Vedkommende ER et vandrende ufyselig pakk de lux! Hun har løyet TS opp i ansiktet hennes, sugd kuk.....til mannen etter at hun har pratet "vennlig " om barnet til TS. Man er avstumpet og grufull når man er istand til slikt og jeg forakter slike stakkarslige krek. Anonymous poster hash: 5995b...190 9
Gjest O___o Skrevet 26. juni 2015 #20 Skrevet 26. juni 2015 Vedkommende ER et vandrende ufyselig pakk de lux! Hun har løyet TS opp i ansiktet hennes, sugd kuk.....til mannen etter at hun har pratet "vennlig " om barnet til TS. Man er avstumpet og grufull når man er istand til slikt og jeg forakter slike stakkarslige krek.Anonymous poster hash: 5995b...190 Vel, jeg vil tro at det ikke står særlig mye i kompetanseplanene for barnehagene om hvem de ansatte kan og ikke kan suge kuken til. Det høres ut som denne kvinnen har oppført seg slik hun skal i jobbsammenheng. Men ærlig talt? Det er da ikke annet å vente fra voksne mennesker? Hun kunne ikke sluttet å forholde seg til barna og barnas mor. Og hva faen skulle hun ha sagt? " Hei! Lille Ole trenger et ekstra skift. Jeg har knullet mannen din. I neste uke skal barnehagen på utflukt og grille, så ta med ekstra skift. " 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå