Hanna! Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Hvor mange ganger er det ok å ta iniativ til date etter hverandre? Jeg er tidlig i date-fasen med en hyggelig kar. Føler vi har veldig god kjemi. Han er litt klønete, men ikke sånn ultra-nerd. Jeg er usikker på om jeg kan ta iniativ til å finne på noe, om det også var forrige gang jeg spurte ham? Eller er det "needy", som det så fint heter?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Har dere vært på date sammen eller har du spurt en gang før og han har ikke kunnet? Anonymous poster hash: 5d83c...4b3
Hanna! Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2015 Har dere vært på date sammen eller har du spurt en gang før og han har ikke kunnet? Anonymous poster hash: 5d83c...4b3 Jeg spurte og det ble date av det. Så egentlig så er ballen i hans hjørne, men ingen av oss er så god på fotball, så tenker jeg kan jukse litt. Det virker som han er interessert da. Om han er en seriøs og fin fyr, vet jeg ikke enda. Men han holder oppmerksomheten veldig på meg og gir meg komplimenter osv. Jeg har det utrolig moro med ham og slapper av, så foretiller meg at han også føler noe av det.
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jeg spurte og det ble date av det. Så egentlig så er ballen i hans hjørne, men ingen av oss er så god på fotball, så tenker jeg kan jukse litt. Det virker som han er interessert da. Om han er en seriøs og fin fyr, vet jeg ikke enda. Men han holder oppmerksomheten veldig på meg og gir meg komplimenter osv. Jeg har det utrolig moro med ham og slapper av, så foretiller meg at han også føler noe av det.Spør i vei, ikke noe needy over det.
Hanna! Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2015 Spør i vei, ikke noe needy over det. Yey! Hvor lenge er passelig å vente mellom en vellykket date og å be med på noe igjen? Hehe, jeg utnytter meg av deres kunnskap jeg. Føles litt vanskelig når det er lenge siden jeg har hatt noe på gang.
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Yey! Hvor lenge er passelig å vente mellom en vellykket date og å be med på noe igjen? Hehe, jeg utnytter meg av deres kunnskap jeg. Føles litt vanskelig når det er lenge siden jeg har hatt noe på gang. Etter vellykkede dater har jeg vanligvis prøvd å treffe ham igjen ette en ukes tid. Spørs jo litt hvor opptatt dere er ellers da.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg ville spurt. Er litt nølende selv, etter å ha møtt flere jenter gjennom blant annet Tinder, med flere dates, etc., men fått "hæ, trodde du jeg var interessert i deg? Vil bare ha venner jeg. Hva skal vi finne på neste gang?" mer enn én gang. Anonymous poster hash: 903f5...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Det er bare tull det der "hans tur" "min tur" greiene. Er dere 15 år? Man tar kontakt når man føler for det, når det passer sånn og når man har noe å skrive. Sålenge det ikke overgår 4-5 meldinger på rad som han ikke svarer på så er det jo bare hyggelig å både sende å motta meldinger uten å være tallføreren i Stalin-grad. Anonymous poster hash: f9fd7...326 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå