Gå til innhold

Hvor mye er den dyreste BHen du har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

700 eller 800. Husker ikke helt nøyaktig. Kjøpte på La Lina i Oslo. Bruker den til hverdags.

Anonymous poster hash: 1929c...be1

Me too!

Tror ikke jeg har kjøpt til mer enn dette. :)

og jeg har kjøpt bh på change også, super god bh, de jeg har. :)

Skrevet

1. 800?

2. Marlies Dekkers

3. Fest og ellers når jeg har på meg kjoler som dekker bh-stroppene.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker daglig Amoena bher de koster i underkant av en tusenlapp.

Kjøpes på spesialbutikker for brystopererte.

Anonymous poster hash: 209a7...564

Skrevet

1. 199kr

2. H&M

3. Bruker de hver dag

Jøss, trodde jeg var ganske alene om å ikke ha en greie for dyrt og pent undertøy :P

Skrevet

1. 199kr

2. H&M

3. Bruker de hver dag

Jøss, trodde jeg var ganske alene om å ikke ha en greie for dyrt og pent undertøy :P

Jeg skulle gjerne handlet på hm, Lindex. Men med bh størrelse på 75 GG, så finnes det ikke andre alternativer.

• Liker 2
Skrevet

1. 199kr

2. H&M

3. Bruker de hver dag

For mange av oss som kjøper dyre BHer, handler det ikke om å være opptatt dyrt og fint undertøy, det er ren nødvendighet. De vanlige kjedebutikkene har for dårlig utvalg av størrelser. Er man utenfor størrelser med omkrets 70-85 og cupstørrelse A-D, er det mye vanskeligere å finne BHer i rett størrelse.

• Liker 12
Skrevet

700 kr, Victoria's secret

Skrevet

Tipper rundt 500-600 kr, fra Change. Liker veldig godt Britney sin kolleksjon. Det er sant som BlendaSensitive og Perelandra sier, at vanlige og billige butikker ikke har like stort utvalg, og dårlig utvalg. Jeg bruker 65e, og finner bare BH'er som passer fra Change. Bruker den/dem hver dag :) 

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Rundt tusenlappen, Marie Jo. Brukar han når det passar seg, den er den beste eg har, så den brukast til kvardags eller til fest. 

Skrevet

350 fra marlie dekkers, kjøpte den på 70% salg og er egentlig en unødvendig luksus. Bruker 70b og da er det lett å finne fine bher som sitter uansett kjedebutikk. Bruker den sikkert 2-3 ganger per måned.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, 150 kr kanskje? Kjøpt på h&m, sikkert, og brukes ganske ofte? 

Jeg har ingen dyre "vanlige" bh-er. Jeg kjøper bare helt normalt undertøy. 

Med unntak av sportsbh'er, da. Der har jeg til 400 kr, kjøpt i sportsbutikk, og brukes ukentlig. 

Anonymous poster hash: 4e985...887
Skrevet

Vanlige bher kjøper jeg på cubus til rundt 200 kr, så mine dyreste er sportsbhene mine!

1. 399 tror jeg

2. Kjøpt på XXL

3. (helst) flere ganger i uka ^^

AnonymBruker
Skrevet

Betaler rundt 700 for mine BHer. Kjøper de på Netty i Bergen. Har bare noen få, men de varer lenge og sitter mye bedre enn BHer fra Cubus o.l. Har enorme pupper (fra naturen sin side) og trenger mye støtte. Sliter med nakken.

Anonymous poster hash: a7c61...085
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har brukt rundt 8-900 kr på den dyreste. Var en undertøysbutikk, tror ikke de var med i en kjede. Bruker alle bhene mine når det passer seg sånn. Har ingen som er for spesielt festlige anledninger.

Anonymous poster hash: 7e19f...d96
AnonymBruker
Skrevet

Ca 450,-, fra Victorias secret, eeeeelsker den og bruker den så ofte jeg kan.

Anonymous poster hash: cb6f6...dc0

AnonymBruker
Skrevet

BH er noe faenskap! Puppestell og! Fy faen hadd jeg kunnet skulle jeg skjært av meg pappa og kasta dem i dass eller i hue på nabosvinet! Jeg hater puppe, er bare i veien!

Anonymous poster hash: bea3d...3fa

• Liker 2
Skrevet

500, Wonderbra, har 2 stykker.  Bruker de mest til fest.  Bruker ikke BH til hverdags

AnonymBruker
Skrevet

1. Hva koster den dyreste BHen du har kjøpt?

Koster rundt 600-800 kr. Har et par av den samme.

2. Hvor kjøpte du den?
Nelly eller ellos :-) Merket wonderbra.

3.Og når bruker du den?

Jeg bruker bare de fra wonderbra hver dag. Stroppeløs. Har skade i begge skuldrene, kan ikke bruker bh med stropper dessverre... De fra wonderbra er ingen push men får fin kløft (er B-cup) for det om, og de holder seg oppe hele dagen, utrolig fornøyd. Veldig behagelige også:-)

Hadde aldri brukt så mye penger på undertøy, hadde det ikke vært for skuldrene mine.

Anonymous poster hash: 19fa7...4f0
Skrevet

den dyreste bhen jeg har kostet ca 450 kr på Victoria's Secret. det er en svart bandeau-bh. bruker den til hverdags :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...