AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Har hatt kloakkinnslag i kjelleren, så alt løsøre må kastes pga lukt og bakterier. Det øvrige inventaret blir dekket av husforsikringen som borettslaget har. Men lurer på hvordan man går frem her, og hvor mye man får dekket... Noen som har vært borti lignende situasjon. Det jeg har oppbevart i kjelleren er stort sett klær, gammelt leketøy, sko ol. Anonymous poster hash: 9045b...3b2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Har hatt kloakkinnslag i kjelleren, så alt løsøre må kastes pga lukt og bakterier. Det øvrige inventaret blir dekket av husforsikringen som borettslaget har. Men lurer på hvordan man går frem her, og hvor mye man får dekket... Noen som har vært borti lignende situasjon. Det jeg har oppbevart i kjelleren er stort sett klær, gammelt leketøy, sko ol. Anonymous poster hash: 9045b...3b2 Ta kontakt med forsikringsselskapet ASAP. du må gi overssikt på alt som er var der. Som regel er det en høy egenandel, men sjekk hva som står i forsikringspapirene dine. Du får ikke dekket full pris på klærne.. De må og vite hva borettslaget dekker. Bor i borettslag selv og vet slike ting må oppgis kjapt. Anonymous poster hash: c337d...97b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Du har da en oversikt du fikk da du bestilte forsikringen? Anonymous poster hash: 6ceb1...5c3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 fra 50000 og opp er vanlig Anonymous poster hash: 70204...4d6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Tusen takk for svar:) Har innboforsikring via lo favør, men har ikke satt meg inn i hva eller hvor mye denne dekker. Har sendt mail til forsikringsselskapet i dag, så venter bare på svar. Er heldigvis ikke noe verdifullt jeg oppbevarte i kjelleren, og det verste er egentlig alt ekstraarbeidet. Men hvis jeg kunne få litt erstatning tingene så er jo ikke det så dumt heller..... Anonymous poster hash: 9fd51...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå