AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Kanskje et dumt spørsmål, men siden jeg ikke vet normen rundt dette, dummer jeg meg heller ut ved å spørre anonymt på KG enn å legge ut en annonse i fullt navn Jeg pusser opp badet, og tenker å skifte detaljfarge. Det betyr at jeg skal kvitte meg med badematte, dusjkabinett, oppbevaringskurver, tannbørsteglass, blomsterpotte og håndduker som hører sammen. Det jeg lurer på er om det er "teit" å gi bort/selge brukte håndduker? Naturligvis rene (haha) og i fin stand. Det er store, mellomstore og vaskekluter. Nok til en liten familie. Synes de er veldig fine og vil liksom ikke kaste dem, men de passer ikke inn med mitt nye interiør. Dummer jeg meg ut om jeg lager en annonse med dette hvor hånddukene er med? Er det "ekkelt"? Gjør ikke folk sånn? Meninger, please? Anonymous poster hash: 09fed...313
infectedsopp Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Syns folk gir bort/selger ganske mye rart på Finn, til og med klær, ser ikke hvorfor det skulle være verre med hånddukene og det andre, hehe Så lenge alt er rent og pent, er det nok en eller annen der ute som har lyst på det! Endret 25. juni 2015 av infectedsopp
Ananas. Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Føler meg kanskje litt kresen nå, men jeg hadde aldri kjøpt det på finn. Kunne kanskje tatt det i mot fra en bekjent som ville gi bort, men ikke fått/kjøpt håndklær fra fremmede. 1
Gjest imperio Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Synes du bør prøve. For det er mange studenter som kan spare en god del på å kjøpe på finn. Joda du har jo ikea, men de er ikke så billig som de skal ha det til. Sjekke hva prisen er på ikea, og legg deg litt under. Da vil nok folk kjøpe det Og du slipper å kaste helt brukbare ting. Du kan si deg villig til å selge det vær for seg, ikke en og en håndduk Også kan du sette en pris på alt samlet. Skader jo ikke å prøve.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Dusjkabinett og kurver/hyller kan du kanskje få solgt til en rimelig sum på finn om det ikke er gammelt. Er det gamle ting ville jeg bare laget en gi-bort annonse. Og hånklærne? De er gi-bort kategori. Jeg hadde aldri kjøpt slikt på finn når ikea har billige håndklær til under 20 kr.Anonymous poster hash: 09f70...e98 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Takk for svar, dere! Bare så det er sagt, så bor jeg i Nord-Norge. Dvs. at Ikea ikke er noe alternativ for oss nordlendinger. Vi må forholde oss til hånduker til Skeidar-priser Vet ikke om jeg hadde kommet til å selge dem. Tenker å bruke en av salgssidene på Facebook. Legger ut alt samlet, så får folk selv avgjøre om de vil ha alt eller bare én av tingene. Er det bare en som melder interesse går det gratis, er det flere blir det nok høystbydende. Tar prisen litt som det kommer. Gjør ikke noe om det blir gratis, vil bare ikke kaste det Hehe Men oppsummert er det ikke like dumt som å selge brukt undertøy? Det er innafor å selge brukte håndduker? - TS Anonymous poster hash: 09fed...313
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Hehe, ja brukte håndklær er mer innafor enn brukte truser.Anonymous poster hash: 09f70...e98 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Fretex tar gjerne imot håndklær. Og steder som fattighuset, dyrebeskyttelsen, asylmottak, krisesentre etc vil ofte også ha Anonymous poster hash: 46327...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Fretex tar gjerne imot håndklær. Og steder som fattighuset, dyrebeskyttelsen, asylmottak, krisesentre etc vil ofte også ha Anonymous poster hash: 46327...dfb Jo, men jeg mener dette materialgjenvinnes til noe annet(eksempelvis som når dyner blir til kluter). Jeg synes de tingene TS nevner, bortsett fra godt rengjort dusjkabinett, er ganske kvalmt å selge mtp hygiene. En ting er å gi bort håndklær(de kan kokvaskes) - men resten er oppbevart i et ganske uhygienisk rom. Anonymous poster hash: f4c4c...08a
Suppemann Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Absolutt. Du kan også legge til i annonsen som en ekstra gulrot, at hvis man kjøper hele settet så får man pent brukte boksere med på kjøpet. Endret 25. juni 2015 av Suppemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå