Lilia Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg kjøpte insektsnett hos Chlas Olson, et veldig tynt gjennomsiktig et til 79kr. Med borrelås, tenkte det er enkelt og greit. Og det er det jo egentlig, men jeg får ikke igjen vinduet. Prøvde to ganger og andre gangen klarte jeg såvidt å få igjen vinduet med kun borrelåsen klebende igjen rundt vinduskarmene. Men med nettingen får jeg det ikke igjen. Er det pga at nettingen noen plasser har litt ekstra stoff eller er det noe jeg gjør galt? Tror jeg festet borrelåsen rundt innerste karm på vinduet ( på den hvite innerste karmen ) Jeg har et vindu som har en brun karm helt ytterst men jeg har sett at uansett hvilken karm man fester borrelåsen på så vil vinduet når lukkes igjen komme i berøring mot alle karmene. Det er jo sikkert bare en karm på et vindu, men jeg kaller det ytterst karm da det jo er flere på en måte. Vinduet mitt åpnes innover så det var vanskelig å komme til der vinduet er hektet.
Lilia Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Vet ikke helt om det går men kan jo prøve å se om vinduet skulle gå igjen ved plassering et annet sted Joda det skal nok fungere, takk for ide fikk også en til å se på det og vinduet kom borti nettingen der vinduet er hempet, så da blir borrelåsen flyttet til den brune karmen helt ytterst i vinduet Endret 26. juni 2015 av Lilia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå