AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn. Anonymous poster hash: 7386f...a8c
Lutetium 71 Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c Jeg ville heller tatt med meg sko. 1
Mann 42 Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn.Anonymous poster hash: 7386f...a8c Ja, det er mange nattaktive krek, f.eks larver, som følger CO2-sporet til neseborene dine, og henger seg opp der for å suge blod.
Mann 42 Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg ville heller tatt med meg sko. Jeg ville hatt et penisfutteral. Det beskytter mot det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå