Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta???

De kunne i alle fall hatt på seg undertøy???

Anonymous poster hash: cdd3c...53c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c

Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn.

Anonymous poster hash: 7386f...a8c

Skrevet

Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta???

De kunne i alle fall hatt på seg undertøy???

Anonymous poster hash: cdd3c...53c

Jeg ville heller tatt med meg sko.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn.

Anonymous poster hash: 7386f...a8c

Ja, det er mange nattaktive krek, f.eks larver, som følger CO2-sporet til neseborene dine, og henger seg opp der for å suge blod.

Skrevet

Jeg ville heller tatt med meg sko.

Jeg ville hatt et penisfutteral. Det beskytter mot det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...