AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Del Skrevet 25. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Del Skrevet 27. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn. Anonymous poster hash: 7386f...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. juni 2015 #3 Del Skrevet 27. juni 2015 Noen som har sett programmet? Syns det er helt latterlig å dra ut i huttiheita helt naken. Spesielt kvinner. Kunne aldri fått meg til å gjøre det naken pga. min nedre del. Tenk om det kryper insekter og lignende inn i meg om natta??? De kunne i alle fall hatt på seg undertøy??? Anonymous poster hash: cdd3c...53c Jeg ville heller tatt med meg sko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. juli 2015 #4 Del Skrevet 19. juli 2015 Gir undertøy så veldig beskyttelse mot at noe kryper inn i en? Jeg ville vel være mer redd for at noe kryper inn i hodet f.eks. ører, nese eller munn.Anonymous poster hash: 7386f...a8c Ja, det er mange nattaktive krek, f.eks larver, som følger CO2-sporet til neseborene dine, og henger seg opp der for å suge blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. juli 2015 #5 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg ville heller tatt med meg sko. Jeg ville hatt et penisfutteral. Det beskytter mot det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå