Gå til innhold

XL-S karboblokker, forstår ikke bruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, forstår jeg ikke helt hvordan det skal brukes. Det står 2 tabletter 3 ganger om dagen. Altså 2 tabletter samtidig??? Også før hvert hovedmåltid, som for meg frokost, lunsj og middag. Takk for hjelp!

Og del gjerne erfaringer med produktet :)

Anonymous poster hash: 3bb10...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 tabletter tre ganger daglig er 2x2x2

AnonymBruker
Skrevet

Ja så da er det riktig å ta to samtidig??

Anbefalt å ikke ta fler enn 6.

Skrevet

Jeg tittet litt på siden, spesifikt for å lete etter info om bivirkninger av karboblokkeren. Fra før av er det velkjent at fettblokkeren får pasienten til å bæsje ukontrollert på seg, derfor ville jeg være svært skeptisk å benytte produktene til et firma som skriver slikt:

• XLxls_arrow.pngS Medical -produkter har høy tolerabilitet og ingen uønskede bivirkninger. Fordi de er sertifisert som medisinske enheter i klasse IIb, har produktene gjennomgått strenge sikkerhetstester i henhold til internasjonale standarder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tittet litt på siden, spesifikt for å lete etter info om bivirkninger av karboblokkeren. Fra før av er det velkjent at fettblokkeren får pasienten til å bæsje ukontrollert på seg, derfor ville jeg være svært skeptisk å benytte produktene til et firma som skriver slikt:

Skjønner ikke?

Skrevet

Skjønner ikke?

Når de skriver at produktene ikke har uønskede bivirkninger, selv om ihvertfall ett av produktene medfører diaré, virker firmaet useriøst og produktene utrygge.

Hvis det ikke var klart nok, må du skrive konkret hva du ikke skjønner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når de skriver at produktene ikke har uønskede bivirkninger, selv om ihvertfall ett av produktene medfører diaré, virker firmaet useriøst og produktene utrygge.

Hvis det ikke var klart nok, må du skrive konkret hva du ikke skjønner.

Hehe, da forstår jeg :) får pakke med meg immodium på tur og da ;)

Skrevet

Hehe, da forstår jeg :) får pakke med meg immodium på tur og da ;)

Jeg vet ikke om karboblokkeren gir diaré. Det som gjør meg skeptisk til hele konseptet, er at de holder tilbake informasjon. 

Hvorfor kan du ikke isteden bare spise litt mindre stivelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om karboblokkeren gir diaré. Det som gjør meg skeptisk til hele konseptet, er at de holder tilbake informasjon. 

Hvorfor kan du ikke isteden bare spise litt mindre stivelse?

Forstår det. Skal på ferie og da hender det jo at det blir litt kos, tenkte bare å holde vekten stabil nå og endre kostholdet når jeg kommer hjem

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke anbefale å dytte i deg slike tabletter med mindre du har tilgang til et toalett på 5 meters avstand og du kan løpe når som helst.

Tarmen tar ikke opp fett i det hele tatt, dvs du vil drite hemningsløst når som helst, hvor som helst.

Utfra det jeg kan om tarmer og noen studier jeg fant på ScienceDirect (kan ikke linke da du må ha bruker) så "KAN" dette være kreftfremkallende og skape irritabel tarm da tarmene ikke klarer å følge med som normalt.

Anonymous poster hash: 625d2...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...