Puny Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23475767/leger-advarer-mot-skinny-jeans Ja kommer du til å droppe den, eller satser du på at det går bra? For en tulleartikkel, selv om dette fenomenet har skjedd så kan man ikke gå så brett ut og anbefale at ingen skal bruke denne passformen.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg så reportasjen på tv nyhetene i går, og da var det enkelte som sa at de var vel stramme og ukomfortable. Mine strammer jo ikke og er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans. Men jeg bruker dem ikke når jeg skal jobbe mye/pulsen opp aktivitet Anonymous poster hash: 22dc2...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg så reportasjen på tv nyhetene i går, og da var det enkelte som sa at de var vel stramme og ukomfortable. Mine strammer jo ikke og er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans. Men jeg bruker dem ikke når jeg skal jobbe mye/pulsen opp aktivitet Anonymous poster hash: 22dc2...fc2 "Mine strammer ikke eller er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans" Anonymous poster hash: 22dc2...fc2 3
metempsychosis Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor? 6
Florence Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 http://www.buzzfeed.com/craigsilverman/go-ahead-and-wear-your-skinny-jeans?bffbnews&utm_term=4ldqpho#.hleeNZx67 1
Puny Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2015 Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor? haha, sant! Problemet er kanskje heller at buksen bare var alt for trang.... 2
Gjest 100%naturlig Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor? Det skjer nok ganske ofte at jeg bruker 15 minutter på å få de trangeste jeansene på meg, men da presser jeansen ganske hardt og blir litt ubehaglig i lenden spes når jeg sitter lenge stille. Liker litt stretcy og behaglig når jeg skal gå i trange jeans hele dagen. Blir ikke ubetydelig i det heletatt. Kommer ikke til å slutte å gå med skinny jeans.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Det skjer nok ganske ofte at jeg bruker 15 minutter på å få de trangeste jeansene på meg, men da presser jeansen ganske hardt og blir litt ubehaglig i lenden spes når jeg sitter lenge stille. Liker litt stretcy og behaglig når jeg skal gå i trange jeans hele dagen. Blir ikke ubetydelig i det heletatt. Kommer ikke til å slutte å gå med skinny jeans. Virkelig? Jeg har selv flere par jeans som jeg regner som skikkelig stramme. Tar meg fremdeles ikke mer enn et par hopp og noen hoftevrikkinger å få de på plass. Maks et minutts "arbeid". Du må jo se forferdelig klumpete og rar ut i jeans som er så til de grader for små til deg, at de krever en fjerdedels time å ta på? Anonymous poster hash: 937af...1cf 8
Gjest 100%naturlig Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Virkelig? Jeg har selv flere par jeans som jeg regner som skikkelig stramme. Tar meg fremdeles ikke mer enn et par hopp og noen hoftevrikkinger å få de på plass. Maks et minutts "arbeid". Du må jo se forferdelig klumpete og rar ut i jeans som er så til de grader for små til deg, at de krever en fjerdedels time å ta på?Anonymous poster hash: 937af...1cf Nei, det ser ikke rart å klumpete ut i det heletatt. Jeg går i str 23-24. Det er de jeansene som ikke er spes stretcy og er nyvasket. Da er de veldig trang i lårene og leggene. Det blir ofte veldig pes å få de oppover lårene og leggene, men mest tid bruker jeg for å få dem over anklene mine. Jeg er veldig tynn i livet, så ikke noe stress der. Vanlig myke stretcy jeans bruker jeg sånn 1-2 minutter på å få på, mye enklere.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor et det bare kvinner de advarer mot dette? Skinny jeans er på moten for menn også nå.Anonymous poster hash: a20ab...b09 1
fresia Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 det er forskjell på jeansmodellen skinny jeans og for trange bukser. jeg sverger til skinny jeans, men jeg går jo ikke i bukser som ikke passer og er for trange! det må da være veldig ubehagelig å gå i. mine skinny jeans er i hvertfall komfortable å gå i og jeg bruker max 5-10 sekunder på å ta de på :-) 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 det er forskjell på jeansmodellen skinny jeans og for trange bukser. jeg sverger til skinny jeans, men jeg går jo ikke i bukser som ikke passer og er for trange! det må da være veldig ubehagelig å gå i. mine skinny jeans er i hvertfall komfortable å gå i og jeg bruker max 5-10 sekunder på å ta de på :-) Samme her, noen sekunder bare... Anonymous poster hash: 2be91...f71
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Så fint at vi gutta kan fortsette med skinny jeans uten problemer. Dette er kun rettet mot kvinner Anonymous poster hash: a20ab...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå