Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så reportasjen på tv nyhetene i går, og da var det enkelte som sa at de var vel stramme og ukomfortable. Mine strammer jo ikke og er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans. Men jeg bruker dem ikke når jeg skal jobbe mye/pulsen opp aktivitet

Anonymous poster hash: 22dc2...fc2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så reportasjen på tv nyhetene i går, og da var det enkelte som sa at de var vel stramme og ukomfortable. Mine strammer jo ikke og er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans. Men jeg bruker dem ikke når jeg skal jobbe mye/pulsen opp aktivitet

"Mine strammer ikke eller er vonde å ha på, så nei, jeg kommer ikke til å slutte med skinny jeans"

• Liker 3
Skrevet

Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor?

• Liker 6
Skrevet

Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor?

haha, sant! Problemet er kanskje heller at buksen bare var alt for trang....

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hvis man bruker 15 minutter på å presse inn kroppen i et par bukser så tør jeg påstå at problemet ligger et annet sted en i passformen... Og pakke ut/flytte i en (altfor) trang bukse? Er ikke det et av de momentene i livet hvor slaskebukser er innenfor?

Det skjer nok ganske ofte at jeg bruker 15 minutter på å få de trangeste jeansene på meg, men da presser jeansen ganske hardt og blir litt ubehaglig i lenden spes når jeg sitter lenge stille.

Liker litt stretcy og behaglig når jeg skal gå i trange jeans hele dagen. Blir ikke ubetydelig i det heletatt.

Kommer ikke til å slutte å gå med skinny jeans.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer nok ganske ofte at jeg bruker 15 minutter på å få de trangeste jeansene på meg, men da presser jeansen ganske hardt og blir litt ubehaglig i lenden spes når jeg sitter lenge stille.

Liker litt stretcy og behaglig når jeg skal gå i trange jeans hele dagen. Blir ikke ubetydelig i det heletatt.

Kommer ikke til å slutte å gå med skinny jeans.

Virkelig? 

Jeg har selv flere par jeans som jeg regner som skikkelig stramme. Tar meg fremdeles ikke mer enn et par hopp og noen hoftevrikkinger å få de på plass. Maks et minutts "arbeid". Du må jo se forferdelig klumpete og rar ut i jeans som er så til de grader for små til deg, at de krever en fjerdedels time å ta på?

Anonymous poster hash: 937af...1cf

• Liker 8
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Virkelig?

Jeg har selv flere par jeans som jeg regner som skikkelig stramme. Tar meg fremdeles ikke mer enn et par hopp og noen hoftevrikkinger å få de på plass. Maks et minutts "arbeid". Du må jo se forferdelig klumpete og rar ut i jeans som er så til de grader for små til deg, at de krever en fjerdedels time å ta på?

Anonymous poster hash: 937af...1cf

Nei, det ser ikke rart å klumpete ut i det heletatt. Jeg går i str 23-24. Det er de jeansene som ikke er spes stretcy og er nyvasket. Da er de veldig trang i lårene og leggene. Det blir ofte veldig pes å få de oppover lårene og leggene, men mest tid bruker jeg for å få dem over anklene mine. Jeg er veldig tynn i livet, så ikke noe stress der.

Vanlig myke stretcy jeans bruker jeg sånn 1-2 minutter på å få på, mye enklere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor et det bare kvinner de advarer mot dette? Skinny jeans er på moten for menn også nå.

Anonymous poster hash: a20ab...b09

• Liker 1
Skrevet

det er forskjell på jeansmodellen skinny jeans og for trange bukser. jeg sverger til skinny jeans, men jeg går jo ikke i bukser som ikke passer og er for trange! det må da være veldig ubehagelig å gå i. mine skinny jeans er i hvertfall komfortable å gå i og jeg bruker max 5-10 sekunder på å ta de på :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det er forskjell på jeansmodellen skinny jeans og for trange bukser. jeg sverger til skinny jeans, men jeg går jo ikke i bukser som ikke passer og er for trange! det må da være veldig ubehagelig å gå i. mine skinny jeans er i hvertfall komfortable å gå i og jeg bruker max 5-10 sekunder på å ta de på :-)

Samme her, noen sekunder bare...

Anonymous poster hash: 2be91...f71

Skrevet

kommer aldri til å slutte med skinny jeans.

AnonymBruker
Skrevet

Så fint at vi gutta kan fortsette med skinny jeans uten problemer. Dette er kun rettet mot kvinner :)

Anonymous poster hash: a20ab...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...