Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #1 Skrevet 5. juli 2002 Hender det at dere innimellom stopper opp og tenker "Jeg er så heldig som skal gifte meg med verdens herligste mann"? Hender det at dere får tårer i øyene over noen nydelige ord han sier til deg? Hender det at du får skjelvinger og ilinger i kroppen når han kysser deg? Hender det at du ikke klarer å tenke på noe annet enn din kommenda mann og at han gjør deg lykkelig? Det hender meg stadig vekk. Det er så deilig å være lykkelig!!!
Angelina Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Hadde et av de öyeblikkene igår, da vi var til dansetime for å läre en temmelig avansert brudevals. Han hater å danse, men når jeg så for en innlevelse han la for dagen for å läre dette for min skyld, ble jeg helt matt i knärne. Du og du så heldig jeg er!
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Jada, har sånne øyeblikk rett som det er! Mange ganger i uka! og resten av tiden går jeg bare rundt og er lykkelig! :D Han er verdens beste, tenk for en lykke at vi fant hverandre!
snowkid Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 Stiller meg i køen av lykkelige jenter! Livet er hærlig og jeg gleder meg til å gifte meg med mannen som gir livet mitt det bittelille ekstra. Ta godt vare på alle de gode følelsene, og ikke glem å fortelle han hvor viktig han er for dere!
scorpion73 Skrevet 6. juli 2002 #5 Skrevet 6. juli 2002 Mange ganger skjer det, og jeg mener det virkelig når jeg sier at jeg gifter meg med mannen i mitt liv.
Carine Skrevet 6. juli 2002 #6 Skrevet 6. juli 2002 Samme her Det første han spurte om i dag tidlig, var hvor mange dager det var igjen til han kunne våkne og fortelle meg at jeg er "den vakreste kona i verden"... *smelte* - Og det er faktisk bare ni dager igjen til jeg kan fortelle at jeg har giftet meg med drømmemannen min Klem fra Carine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå