Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke den egner seg i bryllup, nei. For hvit, og med for lyst mønster på. 

Anonymous poster hash: 36c04...cc7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det syns jeg. Kjolen er kjempefin. Jeg hadde ikke regert om noen kom i en sånn blomtrete kjole i mitt bryllup. Den passer fint i et sommerbryllup. 

Anonymous poster hash: 9418f...e41
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes kjolen var fin, jeg :) Hadde det vært meg som brud, så hadde du helt klart fått lov til å gå med den. Synes absolutt ikke den er for hvit! Men det er klart at det kan bli for hvitt for enkelte bridezilla's og andre. Tror du skal se ann bruden, evnt spørre henne :)

Anonymous poster hash: 07395...428
  • Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg synes den er fin, men du bør ha et rosa sjal over. Gjerne også en sterk rosa/grønn farge på veska. Og jeg hadde nok spurt bruden personlig hva hun mente også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også kjolen er fin, men at den er helt på grensen. Støtter Mrs. Random Nick i at du bør ha sterkt farget tilbehør og at du bør ta en prat med bruden.

Noen bruder velger jo korte kjoler som ikke er full bløtkake, og i slike tilfeller kan du risikere å likne litt for mye på bruden selv med den kjolen.  

Anonymous poster hash: 363c5...f63
  • Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det er en nydelig kjole, men jeg ville ikke brukt den i bryllup. Dersom du har veldig lyst til det, bør tilbehøret ditt være fargerikt som noen nevner over her, og du bør sjekke med bruden hva hun synes og tolke responsen hennes. Hvis hun for eksempel sier "den var vel ok den…" og generelt virker litt tvilende bør du slå det fra deg, selv om hun egentlig har sagt ja. Du vil ikke at hun i all hemmelighet skal synes det er litt kjipt at noen andre i bryllupet går med en nesten hvit kjole. 

Skrevet

Takk for svar, skal tenke litt og evt høre m bruden :)

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole, men jeg synes også den er helt på grensen. Ikke bruk hvite sko til.

Anonymous poster hash: c4414...4e8
Skrevet

Den er i grenseland synes jeg. Støtte forslagene om sterkt farget tilbehør, og spørre bruden :)

Skrevet

Enig med de som sier ja over :)

Skrevet

Den der bør det ikke være det minste problem å bruke i et bryllup.

Hvite kjoler er forbeholdt bruden, det er jeg enig i, men denne er både grønn og rosa i tillegg til hvit og likner heller ikke på noen brudekjole.

Synes heller ikke du trenger spesielt farverikt tilbehør, eller å spørre bruden om noe som helst. Denne kjolen er hel innafor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der bør det ikke være det minste problem å bruke i et bryllup.

Hvite kjoler er forbeholdt bruden, det er jeg enig i, men denne er både grønn og rosa i tillegg til hvit og likner heller ikke på noen brudekjole.

Synes heller ikke du trenger spesielt farverikt tilbehør, eller å spørre bruden om noe som helst. Denne kjolen er hel innafor.

Likner ikke på noen brudekjole faktisk. Er mange brudekjoler som kan likne denne, jo.

Anonymous poster hash: ce146...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole, men ikke noe jeg ville gått med i bryllup. Ville blitt tatt for brud-wannabe.

Den er forresten veldig gjennomsiktig - ser trusa til modellen..

Anonymous poster hash: 58792...3b9
  • Liker 2
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det var supert om noen kom i en sånn kjole i mitt bryllup! Kjempefin!

• Liker 1
Skrevet

Nei, den kjolen kunne vært brukt som brudekjole.     Hva er poenget med å bruke en hvit kjole når det titusenvis av kjoler på nett i andre farger?  Hvit er brudens farge!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man trenger å spørre så bør det bety nei..

Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal velge en hvit kjole uavhengig av mønster osv. Kan man ikke velge en annen, hvilken som helst, denne ene dagen?

Kjolen er fin, men gjennomsiktig og for hvit i mine øyne.

Selv om mange syns det er ok, så syns jeg det er ufint å spørre bruden (da betyr det at man selv skjønner at man er i grenseland!).

Anonymous poster hash: 95848...769

• Liker 1
Skrevet

Syntes ikke den er for hvit, men stoffet virker veldig "brudekjole" ut på mange måter. Ville satset på noe annet, men kjolen var fin for all del. Bruk den i et annet selskap! :) Kjøp!

Skrevet

Likner ikke på noen brudekjole faktisk. Er mange brudekjoler som kan likne denne, jo.

Anonymous poster hash: ce146...816

Det står du selvsagt fritt til å mene. Jeg er ikke enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...