AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Blir borte en uke. Potteplantene hjemme skal vannes godt. Best å ha de veldig våte? Tørker nok ganske godt på en uke, spesielt om det blir sol. Alle dører i huset vil jeg ha åpen, for jevnere temp. Kaldt fra kjelleren blandes med resten. Men burde jeg også åpne alle ventilene? Det vil skape litt sirkulasjon og lavere temp, men kan også bidra til uttørking.Anonymous poster hash: 70f90...bf8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Blir borte en uke. Potteplantene hjemme skal vannes godt. Best å ha de veldig våte? Tørker nok ganske godt på en uke, spesielt om det blir sol. Alle dører i huset vil jeg ha åpen, for jevnere temp. Kaldt fra kjelleren blandes med resten. Men burde jeg også åpne alle ventilene? Det vil skape litt sirkulasjon og lavere temp, men kan også bidra til uttørking.Anonymous poster hash: 70f90...bf8 Da er mitt spørsmål: hvilke potteplanter har du? Noen (bregner, store potteplanter, kaktuser, orkideer og palmer) tåler helt ok at du vanner dem godt og drar bort i 2-3 uker. Andre (små blomstrende planter er den typiske) vil være død som en sild etter en uke alene. Anonymous poster hash: 2b005...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå