Gjest Pet Skrevet 4. september 2004 #1 Del Skrevet 4. september 2004 Miss ligger på fanget mitt og snorker høyt og tydelig! Har hun gjemt seg kan vi bare gå etter snorkelyden. Er det vanlg at katter snorker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har hørt om katter som snorker, men min gjør det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 katten min snorker så høyt at det durer i første etasje når han ligger og sover i andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 he he..Min snorker av og til. Se etter om hun har en busefant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 7. september 2004 #5 Del Skrevet 7. september 2004 Ååå, måtte bare inn å se på dette innlegget. Hadde nemlig nylig en katt som het Snorkfrøken. Den døde i juni *snufs*...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 7. september 2004 #6 Del Skrevet 7. september 2004 Ååå' date=' måtte bare inn å se på dette innlegget. Hadde nemlig nylig en katt som het Snorkfrøken. Den døde i juni *snufs*......[/quote'] :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 8. september 2004 #7 Del Skrevet 8. september 2004 Ååå, måtte bare inn å se på dette innlegget. Hadde nemlig nylig en katt som het Snorkfrøken. Den døde i juni *snufs*...... Min heter Miss og hun snorker så derfor kaller jeg henne Snorkfrøken i blant. Og Katteskatt og mye annet rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå