AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Har fått ordentlig utstyr av min mor, da jeg elsker å bake. Men problemet er at jeg ikke kan fordra smørkrem på cupcakes. Er dette liksom det eneste man kan ha på? Eller finnes det andre ting som ikke består av melis, smør og smak/farge? Finnes det alternativer til kremost, smørkrem osv? Anonymous poster hash: 30c9a...e33
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Du kan jo ha akkurat hva du vil på. Alt du har på kaker, kan du ha på cupkakes. Anonymous poster hash: 202ba...efa
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Du kan ha på hva du vil. Eller ikke noe i det hele tatt (da er det vel kanskje en muffins nærmest). Vanlig melisglasur (gjerne med farge), ostekrem, philadelphiaost i melkesjokoladevariant er knallgodt, eller du kan lage med kesam og søtning etter valg, bare for å nevne noe. Anonymous poster hash: 90899...403
Kvist Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Angel feather icing! Herregud det er godt! Veldig søtt da, men ikke tungt og fett som smørkrem Jeg har også fått mørke sjokoladecupcakes med marengstopping, dvs marengsen var myk inni og brent gylden og sprø utenpå med brenner. Ganache er jo også veldig godt, i hvertfall hvis du bruker en god sjokolade. Hvis du vil prøve deg på en sjokoladesmørkrem som ikke er så smørete som de fleste kan jeg anbefale eggedosissmørkrem. Tilfeldig blogg som viser oppskriften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå