milla-ella Skrevet 25. juni 2015 #1 Del Skrevet 25. juni 2015 Oook. Da drister jeg meg til å lage en prøvedagbok. Kjekt om noen faktisk vil følge med, men også greit for meg å ha en plass å skrive ned ting :-) Ja, litt om oss: Giftet oss for et år siden ca, vert ilag i 4,5 år. Jeg er 20,han er 29 Jeg er student med deltidsjobb og han har allerede jobbet i mange år. Har hus med mange soverom, bil og en god del oppsparte midler ;-) Så føler egentlig at alt er på plass! Vi har "alltid" visst at vi ønsket barn sammen, men det var egentlig han som tok opp tema for alvor nå i vår. Så jeg sluttet på p-pillene jeg har gått på i årevis, og nå er vi i gang! Juhu! Så nå gjenstår det å få syklusen sin tilbake, jeg har ikke peeeeiling på hvordan den er uten hormoner🙊 Har allerede kjøpt inn EL-tester og graviditetstester, og allerede er to av hver brukt opp - haha! Uansett; dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 25. juni 2015 #2 Del Skrevet 25. juni 2015 Så hvor i syklusen er du nå? Når har du el eller IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå