AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Vi reiser til Rhodos om noen uker.. Skal bo på Blue star atlantica princess i Ixia. Noen som har vert der?? Bra/dårlig? tips?? Vi er to voksne, en treåring, en tiåring og en fjortenåring.. Anonymous poster hash: 4efe6...04c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har vært der. Ikke samme hotell men samme plass. Stranden er helt nydelig.Anonymous poster hash: f2d2c...990
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har vært der. Ikke samme hotell men samme plass. Stranden er helt nydelig.Anonymous poster hash: f2d2c...990 hørest supert ut.. Hvordan er ixia sentrum?? Anonymous poster hash: 4efe6...04c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Som alle andre charter steder. Mye barer og suvenir butikker/boder. Men noen dager reiste vi inn til storbyen. Der var det bedre butikker og mye å se på Anonymous poster hash: f2d2c...990 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Stranda er ikke spesielt god. Husk badesko Anonymous poster hash: 7e296...3cd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Stranden er grei men noe steinete. Det er mye vind så det blir bølger. Vi tok taxi til nabo stranden, Faliraki. Det er sandstrand så det vil jeg anbefale Anonymous poster hash: 31976...ac8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Har kun bodd i Faliraki, og stranda der var bra! Anbefaler badeland! Anonymous poster hash: b5f3e...b2c
tørkestativ Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Jepp var der for noen uker siden. Ikke samme hotell men det ved siden av. En fin plass, men kommer nok ikke til å reise tilbake. Stranden syns jeg var dårlig. Steinstrand så husk badesko det blåste noe så innmari så syns det ødela mye. Ixia sentrum er vel heller ikke det store. Restauranter, mini marked og apotek er å finne der. Anbefaler virkelig Finest Bar Inn (FBI). fantastisk mat og personal. Vi spiste der nesten hver dag 10-15 min med taxi til rhodos by. Og 20 min med taxi til faliraki. Ixia ligger ganske sentralt til det meste så det er veldig greit! Som sagt en fin ferie jeg ikke ville vært foruten, men ikke en plass jeg kommer til å reise tilbake til
FrøkenMars Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 Syntes stranda var dritt, blåser mye på den siden av øya, og det var veldig lite liv der. Ble taxitur inn til Faliraki omtrent hver dag.
caroprins Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har bodd i Ixia på et annet hotell da. Det blåser endel på denne siden og strendene er steinete. Jeg vil anbefale å ta lokalbuss inn til Rhodos by. Koselig å vandre rundt i gamlebyen. På motsatt side av Rhodos by i forhold til hvor dere er så er der en liten sandstrand. Fra havnen kan man ta båt til Symi. Absolutt verdt et besøk. Bli også med til Lindos og gå opp til Akropolis eller bruk esel taxi. I Faliraki finner man sandstrand. Husk solbeskyttelse og myggbeskyttelse. Juli er som regel hot hot så drikk mye vann. Og den greske maten er veldig god så prøve lokal mat mens dere er der.
tørkestativ Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Vi fikk råd fra resepsjonen om å ta taxi hvis vi skulle noe da dette kostet ca like mye som bussen... så at bussen ofte var stappfull og folk stod klistra inntil vinduene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå