Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på et kjøpesenter. Har ingen regler når det kommer til hår, sminke og negler.

Vil du som kunde syns det er "flashy" eller uprofesjonelt på noen måte at en ansatt går med rød neglelakk (eller andre sterke farger) på jobb? Har hittil bare gått med nøytrale farger på neglene på jobb men nå som sommeren er her har jeg begynt å gå med sterkere farger hjemme (blant annet min favoritt som er rød)

Er redd for at noen av en eller annen grunn skal syns at det er teit.. Sikkert ingen som legger merke til neglene mine engang men hahah. Tenkte å spørre her for sikkerhetsskyld :)

Anonymous poster hash: b84c9...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten veldig blek så sterke farger syns gjerne mer mot min bleke hud.

Om det har noe å si

Anonymous poster hash: b84c9...685

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på kjøpesentere selv og bruker neglelakk i alle regnbuens farger. Hvorfor skulle ikke det være greit? Tror ikke noen blir støtt av litt neglelakk

Anonymous poster hash: 4d6e4...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Herregud det er bare negler...Man slipper gjerne unna med grønne negler selv om folk kikker rart om man har grønt hår

Anonymous poster hash: 96fa4...a53
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alle mulige "knæsj" farger på jobb, ingen problem! Det viktigst er at det er pent og velstelt, flasset, halv gammelt neglelakk det er stygt uansett farge.

Anonymous poster hash: 481b5...ebd
  • Liker 2
Skrevet

Neglelakk er vel den type sminke hvor man virkelig kan kjøre på med all verdens farger og varianter uten at noen reagerer. Knall rød neglelakk er da helt vanlig? Men som AB over sier, uansett farge må det være velstelt og helt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Så lenge den er lagt fint på neglene, så hadde jeg nok bare syns at det er fint! :)

Gjest Tigress
Skrevet

Det er viktigare at den ikkje flassar!

AnonymBruker
Skrevet

Neglelakk når du tar i masse i løpet av en dag, av penger, kort og så videre er ennuting eten det er på sykehus eller på butikk. Neglelakken samler bakterier i lakken og dine hender blir dermed en bakteriebombe i løpet av en neglelakkering. Lakker du i tillegg over gammel lakk, så samler du enda mer.

Synes det er rett og slett motbydelig med neglelakkfingre og en uting på jobb der man har kontakt med masse mennesker.

Anonymous poster hash: 501f2...f49

AnonymBruker
Skrevet

Neglelakk når du tar i masse i løpet av en dag, av penger, kort og så videre er ennuting eten det er på sykehus eller på butikk. Neglelakken samler bakterier i lakken og dine hender blir dermed en bakteriebombe i løpet av en neglelakkering. Lakker du i tillegg over gammel lakk, så samler du enda mer.

Synes det er rett og slett motbydelig med neglelakkfingre og en uting på jobb der man har kontakt med masse mennesker.

Anonymous poster hash: 501f2...f49

Jeg er så lei av dette bakteriehysteriet! Alt du tar i i løpet av en dag er fullt av bakterier, og hendene dine er en bakteriebombe uavhengig av om du har neglelakk på eller ikke. De aller, aller fleste bakterier er ikke farlige. 

Folk har blitt så hysteriske, og flere jeg kjenner går med antibac i veska ved enhver anledning og desinfiserer hendene flere ganger om dagen... Normal håndhygiene med såpe og vann etter toalettbesøk, før mat og når man kommer hjem er mer enn nok. 

Ser overhodet ingen problem med å ha neglelakk på når man jobber på kjøpesenter. Som flere nevner, er det viktig at lakken er fint lagt og ikke flasser. 

Anonymous poster hash: 59a95...7b9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

butikker hvor betjeningen har ekstreme hårfarger, mye sminke og veldig sterk farge på neglene  og slukter som et parfymeri  styrer jeg unna om andre butikker har noenlunde samme vareutvalg, er det en "spesialbutikk"  som jernia eller claes olson   så må jeg nødvendigvis  inn  men ser meg om etter annen betjening enn den eom er ekstrem samme om det er en kvinne eller mann som er ekstrem

det er kundene du lever av  uten kunder  ingen butikk, så gi et godt og positivt intrykk av butikken  vet å vere litt diskret i sminke og farger selv og vis fram butikkens varer på en god og fin , høflig og hjelpsom måte, gi kundene lyst til å komme tilbake, ikke la kundene tenke  nei den butikken der orker jeg ikke  for der er betjeninga så oversminket og stinker som et helt parfymeri  alene

Anonymous poster hash: d75f9...f42
AnonymBruker
Skrevet

slukter i andre linja skal vere som lukter

Anonymous poster hash: d75f9...f42
Skrevet

Du over her: stinker man som et parfymeri og er oversminket hvis neglene er lakkerte?

The answer is no.

Skrevet

Hæ? Reagere på at en butikkansatt bruker rød neglelakk? Haha nei, det hadde aldri falt meg inn. Bruk akkurat den fargen du ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...