AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Mamma kastet en ulltråd ca 10-15 cm på gulvet, og trodde han kom til å bare leke med den. Men han spiste den... Først tenkte jeg at det sikkert kommer til å gå helt bra, men så ble jeg litt bekymret for at han skal bli forstoppet eller det som verre er av det. Ringte dyrlegevakten som sa at det som regel går bra, men at vi kunne gi han litt matolje for å få tråden lettere gjennom tarmen. Det gjorde vi, og håper nå at det vil komme ut ene eller andre veien snart.. Noen som har opplevd lignende? Hva gjorde dere/hvordan gikk det med pus? Anonymous poster hash: 8e3d3...1a1
Gjest Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Opplevd med hund. Et par dager etter kom det ut "perler" på en snor.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Det kommer vanligvis ut igjen, men følg med. I verste fall kan den snurpe sammen tarmene og må opereres ut. Nå var dette en ganske kort tråd, så det går sikkert bra, men vær ops hvis katten slutter å spise og/eller gjøre fra seg. Anonymous poster hash: 909eb...a36 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Har katten tilgang på gress? Jeg var fosterhjem en periode, og jeg mistenkte at han spiste garn fordi han ikke hadde tilgang til gress (fosterpuser skal være inne), sluttet med det da han fikk tilgang på gress. Anonymous poster hash: 26e0a...89b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Tusen takk for svar. Allerede i dag, ett døgn etterpå, kom tråden ut igjen innpakket i en lang en Problem solved! Anonymous poster hash: 8e3d3...1a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå