Persephone Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hva er fordelen med dem? Og tilsier det at de har smak at man egentlig bør suge med kondom?
Gjest Morello Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Har aldri skjønt greia jeg, hvis man vil suge med sjokoladesmak er det jo bare å skaffe litt sjokoladesaus..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg vil ikke anbefale kondomer med smak. De har smak i 2 sug og etter det smaker det bare kondom (gummismak). Føles heller ikke naturlig ut. Bruk heller glidemiddel med smak, jordbær,melon og fersken er veldig gode Anonymous poster hash: c51df...b37
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Hva er fordelen med dem? Og tilsier det at de har smak at man egentlig bør suge med kondom? Om man ikke vet 100% sikkert at begge er sykdomsfrie, ja. Kjønnssykdommer smitter gjennom oralsex også. Anonymous poster hash: 1f708...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Formålet med kondom under oralsex er selvsagt å forhindre smitte. Man skulle tro at dette var allment kjent. Anonymous poster hash: 85f9e...56f
KineAnd Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Du bør alltid bruke kondom med ny partner. både analt, vaginalt og oralt, frem til både du og partneren har sjekket dere for sykdommer! DERFOR har man smak på kondomene så det ihvertfall skal være litt mer tiltrekkende å bruke dem! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Du bør alltid bruke kondom med ny partner. både analt, vaginalt og oralt, frem til både du og partneren har sjekket dere for sykdommer! DERFOR har man smak på kondomene så det ihvertfall skal være litt mer tiltrekkende å bruke dem! Du må huske på at mange jenter HATER sperm. Som her i gården. Kjæresten min har blitt helt traumatisert av ekser fordi dechsr kommet i munnen hennes, og tvunget henne til å svelge. Så her i huset bruker vi kondom om hun suger meg. Har også sagt at det ikke er noe hun må gjøre da jeg fint klarer meg uten en bj. Foretrekker fitta fremfor munnen når som helst! Anonymous poster hash: f0551...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå