AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Kan starte med å si at jeg er relativt ung.... Har aldri hatt kjæreste, men må innrømme at når jeg går etter gutter ser jeg mest på utseendet (selvsagt er personlighet veldig viktig, og kan veie både positivt og negativt!) Inntrykket jeg får på KG er at folk er mest opptatt av personlighet (mulig de bare vil gi det inntrykket....). Jeg vil mye heller falle for en fyr som er snill med bra personlighet, men dessverre, faller som regel for de kjekkeste gutten jeg ikke kan få. Men, i bunn og grunn, det jeg lurer på - vektlegger du annerledes jo eldre du blir? Blir virkelig personlighet viktigere jo eldre du blir når du skal finne deg partner? Eller er utseendet fortsatt veldig viktig? Hva tenker du mest på når du er på date med noen? Anonymous poster hash: 3f806...c0d
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg var mer opptatt av utseendet da jeg var yngre, nå er personligheten mye viktigere. Selvsagt må jeg være tiltrukket, men det er mer helheten som teller.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Er vel helst menn som er så overfladiske at de bare leter etter en som er pen. I hvertfall en hel del av dem. Ikke rart de møter bitches og det som verre er når ingenting annet blir vektlagt. Anonymous poster hash: 824fc...9dc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Hvilket utseende jeg finner attraktivt har endret seg en god del fra jeg var i tenårene/tidlig tyveårene til nå i tidlig tredveårene. Jeg har aldri hatt utseende som viktigste kriterium. I mine yngre dager var det metallguttene med langt hår og rufsete stil som gjorde meg klam i sprekken. Nu på mine gamle dager er ikke disse sexy lenger, nå er det mer velstelte, velkledde gentlemen som får meg til å bli litt ekstra svett. Personlighet har alltid vært viktigst. Anonymous poster hash: 631df...ad6
Inwe Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Utseende er fortsatt førsteinntrykket og jeg tar ikke kontakt med menn jeg ikke finner kjekke (sånn om det bare er for flørting da, jeg snakker jo med menn på jobb osv). Men det har endret seg, både hva jeg finner attraktivt og hvor attraktive de må være. I tillegg blir de jo veldig mye mer attraktive om personligheten passer meg
koskenkorva Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Ja, jeg føler at jo eldre man blir jo mer er tanken om en kjekk kjæreste fjernere. Sånn som nå så tenker jeg at jeg skal faktisk leve livet mitt med denne personen, og da er det viktig at personen har en fin personlighet og tar godt vare på meg, enn en som bare ser bra ut og har helt OK personlighet. Man er litt mer overfladisk når man er ung, for da vil man gjøre andre jenter sjalu ved at man har deeen kjekke typen. I voksen alder legger man nok mer vekt på at man har en som er flott på innsiden. Og husk at hvis du selv er en 4'er, så ikke sikt på en 6'er. Du kan kanskje gå for en 5'er. Men helst 2-3'er. Endret 25. juni 2015 av koskenkorva 1
Teethgrinding Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg tror alle drømmer om full pakke, men erfaring at virkelige mennesker er laget av hud og hår og ikke kommer i tenårings-McDreamy som på Tv. Det gjelder vel for menn såvel som for kvinner. Personlig vil jeg si det er 50/50 utseende/personlighet, men det kommer an på hvilken dag du spør. Heldigvis har alle mennesker både et utseende og en personlighet. Når man lever sammen med noe bedømmes ikke disse tingene så isolert og separat som når man er ung og "shopper" i romantikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå