Gå til innhold

Tømmer telefonen her, jeg!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en gang en vakker, selvstendig prinsesse. Hun fant en frosk idet hun satt og funderte over livets spørsmål. Frosken hoppet opp i fanget hennes og sa: en gang var jeg en vakker prins. Hvis du kysser meg nå blir jeg til en prins igjen, så vi kan gifte oss og bo i slottet ditt der du kan lage mat til meg, føde barna mine, vaske klærne mine, og bestandig være takknemlig for å gjøre det. Den kvelden mens hun spiste froskelår, lo for seg selv mens hun tenkte: Ikke fan!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ord for dagen: det er bedre med en god trekant, enn en ond sirkel...

Gjest Anonymous
Skrevet

Lærerinnen: Vi mennesker har normalt en kroppstemperatur på 37 gr. Småfuglene har 40 gr. Ole følger du med?? Jada, frøken. Mennesker har 37 grader og når vi småpuler har vi 40...

Skrevet
Lærerinnen: Vi mennesker har normalt en kroppstemperatur på 37 gr. Småfuglene har 40 gr. Ole følger du med?? Jada, frøken. Mennesker har 37 grader og når vi småpuler har vi 40...

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Doktor, sa kona, du må gjøre noe med min manns sexlyst! ÅH?! sa doktoren. Ja, forleden da jeg stod bøyd over fryseren, løftet han opp kjolen min og tok meg bakfra. - Men det var vel deilig at han hadde så lyst på deg? sa doktoren. - Jo, men vi kan aldri mer vise oss på Rimi..!

Gjest Anonymous
Skrevet

En nordlending på Oslo-tur får p-bot mens han er og veksler penger til parkometeret. P-vakten, en sikh med turban, nekter å gi seg, og etter mye akkedering sier nordlendingen til slutt: Æ håpa fan me at det såret du har i haue aldri gror!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Man sier det tar et minutt å finne en spesiell person, timer å verdsette den, men et helt liv å glemme... Send denne hilsen til dem du aldri vil glemme.. .HVis du ikke sender denne hilsen til noen betyr det vare at du har det så travelt at du har glemt dine venner...

Gjest Anonymous
Skrevet

Orgasmen har 5 faser. 1: Den asmatiske: "Åh,åh, åh...!" 2: Den geografiske: "Der, der, ja der...!" 3: Den religiøse: "Å Gud!!" 4: Den livstruende: " Å.. æ dør...!!" 5: Den morderiske: "Slutte du no, så drep æ dæ!!"

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannens 3 penisfaser:

20 år: Som ei eik; staut og hard.

30-40 år: Som ei bjørk: fleksibel og pålitelig.

50+: Som et juletre;død fra rota, og kulene henger bare til pynt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gubben hadde fått kreftig Alzheimer. En kveld han gikk og la seg fant han kona i full gang med en annen. Da utbryter han: "Hm... har vi lagt oss alt??"

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi natten et kyss og dagen en klem, gi gråten en sjanse og latteren et hjem . Gi angsten et ansikt, og gleden et speil. Gi gubben rett når du vet han tar feil...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jentene i 9. klasse skulle forberede seg til konfirmasjonen inne i kirka. Presten spør den første: "Har du hatt fysisk kontakt med en penis?" Hun hadde tatt på en med fingertuppen, og måtte stikke fingertuppen i hellig vann. Den neste i køen hadde klådd på en, og hele handa måtte dyppes i hellig vann. Da begynte ei jente å trenge seg frem i køen. Presten lurte på hvorfor hun var så frekk: "Skal jeg gurgle det vannet, så skal jeg gjøre det før Eva vasker rompa si!!"

Gjest Anonymous
Skrevet

Da Gud hadde skapt Adam og Eva sa han:Jeg har to gaver igjen. Den ene er kunsten å kunne tisse stående... Den vil jeg ha!!utbrøt Adam. Adam ropte og skrek av glede, og løp rundt i Edens hage og tisset opp og ned trærne og løp langs stranden hvor han tisset mønster i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mann, og Eva spurte: Hva er den andre gaven? Gud svarte: Hjernen Eva, hjernen!!

Gjest Anonymous
Skrevet

hørt om han som kom til legen med flis i tunga? - Korsen skjedde det? sier legen. -Æ har sleika fetta. - Men du får no ikkje flis a det? - Jo, æ har tegna ho på ei fjøl.......

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen står naken foran speilet og brummer litt macho: 95 kg. rein dynamitt!! Kona: Å Gud, e det ikkje litt skummelt med den korte lunta?!?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ekte mannsmot er når du kommer hjem etter en fuktig kveld på byen med gutta, kona angriper deg med en sopelime, og du fortsatt er tøff nok til å si: holder du på med å gjøre rent fortsatt, eller skal du ut og fly en tur?!?

Gjest Anonymous
Skrevet

KOna kommer hjem etter et dildoparty, og mannen spør i en smart tone: nå, var det noen i min størrelse? Hun : Ja, men de ble solgt som ørepropper!!

Gjest Anonymous
Skrevet

5 grunner til ikke å være penis:

1: Du er skallet hele livet. 2: du har høl i huet. 3:Du bor mellom to kødder. 4: Det bor et rasshøl rett bak deg. 5: Hver gang du blir opphisset må du spy og besvime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...