Gå til innhold

Sex og singelliv (Sex and the City)

Hottrio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp sett alle sesongene og filmene :P Ble ferdig for et par uker siden :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett alle sesongene og filmene :P Ble ferdig for et par uker siden :D

Kult! Har DVD'ene jeg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg er blodfan og har sett hele serien x antall ganger. Har både DVD-boksen og filmene. Er jeg hjemme alene en lørdag sitter jeg lett oppe til 4 og koser meg med serien! Bare eeeen episode til! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blodfan og har sett hele serien x antall ganger. Har både DVD-boksen og filmene. Er jeg hjemme alene en lørdag sitter jeg lett oppe til 4 og koser meg med serien! Bare eeeen episode til! :)

Ha ha.... ikke noe galt med det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja ser reprisene selv om jeg har sett hele serien 2-3 ganger :biggrin:

Husker en periode jeg fikk dilla og hadde bare lyst å gå ut på stiletthæler og drikke Cosmo.

Drakk den en liten periode pga serien :P Syns det var litt kult å sitte med en Cosmo, haha :icon_lol:

Anonymous poster hash: 9a790...c87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser reprisene selv om jeg har sett hele serien 2-3 ganger :biggrin:

Husker en periode jeg fikk dilla og hadde bare lyst å gå ut på stiletthæler og drikke Cosmo.

Drakk den en liten periode pga serien :P Syns det var litt kult å sitte med en Cosmo, haha :icon_lol:

Anonymous poster hash: 9a790...c87

Så bra!

Kunne tenkt meg en Cosmo selv jeg, og stiletthæler også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ALDRI lei :-) Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett SATC men enkelte episoder kan jeg utenat :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte maraton når mannen er borte :D Tror ikke jeg noen gang kommer til å bli lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei alltid like kjekt med litt sex and the city! Hender seg jeg har fri på hverdager og da unner jeg meg en god frokost og et fotbad eller hjemmespa, og da ser jeg ofte sex and the city. Må si jeg og elsker den første filmen! Film nr 2 er og bra, men liksom ikke helt det samme, men den ser jeg på når jeg skal ut å reise for den gir meg så reiselyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alt og ser det om og om igjen.

Blir aldri lei! Har til og med fått typen til å godta at vi ser SATC av og til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...