AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hei, I dag satte jeg tilbake egget, så jeg lurer på hvor tidlig jeg kan merke festesmerter, og åssen føles festesmerter ut ?Anonymous poster hash: c2e7c...df0
Silfen Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Det kjenner man strengt tatt ikke. Festeblødning er det derimot noe som heter. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Det kjenner man strengt tatt ikke. Festeblødning er det derimot noe som heter. Okei, syns jeg hadde lest om det en plass kjønner du. Men hvor tidlig kan jeg få festeblødning, og åssen type blødning er det snakk om ?Anonymous poster hash: c2e7c...df0
Silfen Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 (endret) De færreste får festeblødning. Det skjer når embryoet fester seg i livmorveggen, for din del ganske snarlig siden det er ivf, så noen dager. Det er en bitteliten blødning, som spotting. Endret 24. juni 2015 av Silfen
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Okei, syns jeg hadde lest om det en plass kjønner du. Men hvor tidlig kan jeg få festeblødning, og åssen type blødning er det snakk om ?Anonymous poster hash: c2e7c...df0 Altså: festeblødning er det ikke alle som har. Du må ikke ha festeblødning for å bli gravid for å si det sånn.. Jeg har to barn og har aldri hatt ei blødning etter at jeg ble gravid. Men, jeg har lest om at enkelte kan ha litt spotting/lett blødning/røde spor i trusa sånn ca ei ukes tid før forventet mens, ca på den tiden egget fester seg. Men det er som sagt ikke et alfa og omega for at ting går bra. Anonymous poster hash: ae693...294
VirreVapp Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Mest sannsynlig merker du ikke stort. Tålmodigheten blir satt på (enda) en prøve. Noen får som nevnt en liten festeblødning, men slik jeg har skjønt er det absolutt ikke normalen. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Festesmerter har aldri blitt påvist. De lærde tror at det ikke er mulig å kjenne egget feste seg. Men når man er i en situasjon hvor man tror man kan bli gravid (spesielt din) så kjenner man etter alt! Og da kan et lite stikk/knip fort bli festesmerter. Festeblødning er som skrevet over her en bitteliten blødning, som spotting eller et tørk når du er på do. Altså minimal blødning. Det er heller ikke vanlig, så ikke bli redd om du ikke merker noe. Jeg har selv blitt gravid med IVF og kjente etter alle tegn. Fryktelig slitsomt. Lykke til! Anonymous poster hash: 52e43...c38
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Jeg går å føler etter på absolutt alt etter at egget ble satt inn, og fikk helt panikk fordi jeg løftet en handlepose på butikken i sta. Selv om jeg vet at egget ikke faller ut fordi jeg går for fort eller løftet en handlepose TsAnonymous poster hash: c2e7c...df0
Silfen Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Jeg går å føler etter på absolutt alt etter at egget ble satt inn, og fikk helt panikk fordi jeg løftet en handlepose på butikken i sta. Selv om jeg vet at egget ikke faller ut fordi jeg går for fort eller løftet en handlepose TsAnonymous poster hash: c2e7c...df0 Det viser seg at det gjerne er en fordel med lett aktivitet fordi det øker blodgjennomstrømningen i livmoren og dermed gjør det lettere for embryoet å feste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå