AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hva tenker dere om dette? Er det for tidlig? Følte vi fikk en god tone på første daten vår og vi klinte og koste en del så jeg føler at sex liksom blir naturlig når vi treffes igjen neste gang, men samtidig så vil jeg ikke gå for fort frem heller. Anonymous poster hash: e9297...391
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har alltid sex på første, samme med hvem. Viser at jeg vil noe .. Og eeh, neii Hva med å gjøre som du vil, men se først om det er noe hold i ham ved kanskje ha en god samtale om alt mulig i en koselig og lett tone. kan finne mye ut av ting og tang om en annen person sånn sett, hvis man vil;)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har alltid sex på første, samme med hvem. Viser at jeg vil noe .. Og eeh, neii Hva med å gjøre som du vil, men se først om det er noe hold i ham ved kanskje ha en god samtale om alt mulig i en koselig og lett tone. kan finne mye ut av ting og tang om en annen person sånn sett, hvis man vil;) Vi hadde en veldig koselig lang samtale om alt mulig rart på første daten vår og han virker som en fin fyr som ikke bare er ute etter sex liksom. Hadde veldig mye til felles Jeg hadde veldig lyst til å ha sex med på daten også, men jeg holdt liksom igjen, men dersom vi kommer i den situasjonen igjen når vi treffes igjen vet jeg ikke om jeg greier å holde igjen Anonymous poster hash: e9297...391
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Vi hadde en veldig koselig lang samtale om alt mulig rart på første daten vår og han virker som en fin fyr som ikke bare er ute etter sex liksom. Hadde veldig mye til felles Jeg hadde veldig lyst til å ha sex med på daten også, men jeg holdt liksom igjen, men dersom vi kommer i den situasjonen igjen når vi treffes igjen vet jeg ikke om jeg greier å holde igjen Anonymous poster hash: e9297...391 Så kos deg da vel, og nyt det som kanskje skjer. Og ikke vær så redd for fremtiden, er han av godt materiale, vet han at du er å passe på 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Jeg skulle aldri ha sex på første daten.. Oopps Gjør det som føles riktig for deg Anonymous poster hash: 89e70...b09
Gjest Rose11 Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Hvis det føles rett, så kjør på. Ingen som har noe med det uansett. Jeg har hatt sex på 1 date jeg før. No shame.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Uaktuelt for min del. Jeg må være trygg på folk før det er aktuelt med sex. Ville ikke engang kysset eller kost på noen på andre date. Spesielt hvis det er et forhold jeg er ute etter, da vil jeg vite at vi passer sammen som personer, og at det ikke bare er fysisk kåthet som gjør at fyren dater meg. Men dette er jo helt vilt forskjellig fra person til person. Du må gjøre det DU føler for. At jeg har behov for trygghet i forbindelse med fysiske forhold betyr jo ikke at du ikke kan ha sex med folk på andre date. Anonymous poster hash: 1f3b6...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå