Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sint, fortvila og lei meg på en og samme gang. hvorfor skal han bli så sint for en liten filleting? hvorfor skal han kjefte, smelle og såre meg foran kameratene sine for en bagatell? hva er poenget?! å ydmyke meg? gjøre meg sint?

Åhhhh.... :(

Puh.. måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde snakket med han...når dere begge er blide igjen. Han kan ikke kjefte på deg foran venner! Det er ubehagelig både for deg og vennene hans... Uff, hadde blitt nokså irritert over slikt.

Angående filleting. En liten filleting kan ofte være den siste dråpen...

Skrevet

Mylianjenta.. Når jeg leste det der tenkte jeg typen din kan umulig være så veldig hyggelig. Beklager om jeg tror feil, jeg vet så lite om forholdet deres. Du sier det dreier som om en filleting. Hadde han hatt respekt for deg burde han ikke takle en filleting på denne måten. Håper du ikke er en av dem som godtar det å være i et dårlig forhold.

Skrevet

Sett ned foten! Det får da være måte på hva du skal måtte godta...

Hvis du ikke sier ifra, vil han kanskje tro at dette er en OK oppførsel, og derfor fortsette med den!

Dere må gjerne være uenige om ting, men at han rakker ned på deg foran kameratene sine... Blir litt sinna på'n jeg!

:trøste:

Skrevet

Takk for støtten.

Jeg tror ikke helt han skjønte hvordan jeg følte det etter i går, at jeg mister noe av tryggheten med han når han blir så sint for en filleting, foran kameratene hans.

Da jeg fortalte han det, ble han lei seg og angret veldig. men bare fordi han viser anger, så er ikke alt ok. han har lovet å snakke med meg om det i dag.. så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Lykke til med praten... :klem:

Håper det kommer noe godt utav den!

Skrevet
Jeg er sint, fortvila og lei meg på en og samme gang. hvorfor skal han bli så sint for en liten filleting? hvorfor skal han kjefte, smelle og såre meg foran kameratene sine for en bagatell? hva er poenget?! å ydmyke meg? gjøre meg sint?

Åhhhh.... :(

Puh.. måtte bare få det ut..

Noenganger er det jeg som klager/kranger om filleting (som oftest faktisk :-? ), problemet er at selvom det er filleting så føles det ikke som det akkurat da.

Men å gjøre det foran kamerater?? Nei der går grensa!! Det går ikke ann, det hadde jeg ikke funnet meg i! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...