AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg merker at jeg blir litt sånn "venneaktig" når jeg dater og holder på med noen. Jeg tror det er fordi jeg er redd for å vise at jeg er interessert i frykt for å kanskje bli avvist? Så jeg trenger tips og råd om hva jeg kan gjøre for å vise at jeg er interessert. Jeg kan virke litt sjenert, og tar gjerne ikke første intiativ til å sitte tett inntil ol., men jeg liker det, og vil gjerne gjøre det mer. Hvordan gjør jeg dette mest mulig naturlig? Jeg vil jo ikke presse meg på. Så ja, dette er det jeg trenger tips til: -Hva jeg kan skrive i meldinger, som viser at jeg er interessert/synes det er kjekt å være med han -Hva jeg kan si til han når vi er sammen, altså ikke noe klissete, men som viser at jeg liker å være med han -Hvordan jeg kan komme nærmere han, på en naturlig måte, uten å virke innpåsliten Jeg trenger hjelp til dette fordi jeg har blitt slik med hver eneste en jeg dater. Og jo lengre jeg utsetter å komme nærmere, utrykke interesse ol., jo vanskeligere blir det. Og nå dater jeg en ny, og vil gjerne forbedre meg Anonymous poster hash: 658fa...23b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Tja jeg er ganske lik deg, liker ikke å flørte foran andre folk (f eks på bar der andre kan se at jeg flørter) og heller ikke når man er alene sammen på bli-kjent stadiet (vil ikke sende signaler om sex) men har blitt flinkere på å skrive blunketegn og tulle og småkonversere litt på sms istedet for å bare skrive konkrete spørsmål og ok. Når vi er sammen så sier jeg ting som "det er behagelig å være med deg" "du har lættis humor" "åja har du klippet gresset på jobb i dag jeg liker menn som ikke har noe i mot å gå i bar overkropp i hagen" osv Nærhet og sånn vil komme naturlig men syns du skal senke muren din litt bedre å gi helt tydelige signaler fra starten av sånn så ingen bli usikre for usikkerhet i seg selv kan ødelegge..lykke til Anonymous poster hash: 20591...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå