AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg og daten snakker litt på tlf innimellom. Men nå begynner jeg/vi å gå tom for noe å snakke om. Vi spør hvordan det går, hva den andre har gjort den dagen, kanskje planer for dagen etter, i tillegg til oppfølgingsspørsmål dersom den ene har gjort noe spesielt den andre lurer på. Men samtalen går raskt over, og jeg er redd han kjeder seg. Det blir mye ja...ehhh.mmm...ok..ja. Hva kan vi snakke om? Noe jeg kan spørre om? Anonymous poster hash: f27c7...005
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Seneste nyhetssaker som kanskje interesserer dere begge? Gode kinoer/filmer som dere kunne tenkt dere til å se sammen? Hvilke plasser i verden drømmer dere om å dra? Anonymous poster hash: fd6b1...632
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har stort sett sex i mine samtaler m min, når han er ute og reiser:)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Hvorfor må dere snakke på telefonen hele tiden? Særlig når dere ikke har noe spesielt å snakke om? Anonymous poster hash: 9e475...abf
Florence Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Hvorfor må dere snakke på telefonen? Jeg ringer aldri noen for å ha en samtale. Det blir bare for å avtale at vi skal treffes og når, og så tar vi det da. Andre venner av meg kan snakke i timesvis. Dere må bare gjøre det som er naturlig for dere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå