Gjest anonym i dag Skrevet 4. september 2004 #1 Del Skrevet 4. september 2004 Hei! Noen som vet om Tv2 har planlagt en ny runde med nummer 19? Har litt lyst til å melde meg på :oops: Hvor er det man i tilfelle går frem for å "melde seg på"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 Sjekk sidene til TV2 http://www.tv2.no Ër på kanalens nettsider det bruker å være påmeldingsinformasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Hei! Noen som vet om Tv2 har planlagt en ny runde med nummer 19? Har litt lyst til å melde meg på :oops: Hvor er det man i tilfelle går frem for å "melde seg på"? uff nå erdet så mye realitytv...håper det aldri kommer ny nr. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest E i.i. Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg syns nr.19 var et bra program! Oppussing er jo kjempeartig. Liker sånne tv program jeg.... Så det håper jeg kommer tilbake, får jo mange gode oppussingstips derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 Nr. 19 var suverent! - synes jeg som både er kikker og interiørfrik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg likte nr 19 godt og skulle gjerne sett at det kom en ny runde. Men jeg tror ærlig talt ikke det, kun fordi interessen for de ferdig leilighetene var så laber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 9. september 2004 #7 Del Skrevet 9. september 2004 Likte nr 19 veldig godt, mener å ha hørt at de skal kjøre ei runde til, er ikke helt sikker, kanskje jeg bare har drømt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2004 #8 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg likte også dette programmet, håper det kommer en runde til (eller fler...) Men det det at det var så liten interesse for leilighetene har nok endel å si for de som styrer med dette, vi får krysse fingrene for at de prøver igjen allikevel. Men hva syntes dere om originalen The Block? Jeg syntes den var kjeeedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. september 2004 #9 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg synes også The Block var fryktelig kjedelig. Så et par episoder, men gav opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. september 2004 #10 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg synes det var et flott program. Håper veldig at det kommer en ny rundte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. september 2004 #11 Del Skrevet 11. september 2004 Synes både The Block og nr.19 var kjempebra, og håper begge deler kommer tilbake. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 15. september 2004 #12 Del Skrevet 15. september 2004 http://bt.no/kultur/tv/article290265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 15. september 2004 #13 Del Skrevet 15. september 2004 http://bt.no/kultur/tv/article290265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 16. september 2004 #14 Del Skrevet 16. september 2004 http://bt.no/kultur/tv/article290265 Får ikke opp linken jeg.... Synes nr19 var underholdene og håper på en ny runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #15 Del Skrevet 17. september 2004 Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 17. september 2004 #16 Del Skrevet 17. september 2004 Det som står der er iallefall at TV2 har bestemt seg for å IKKE satse på en ny runde. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå