Gjest earlgrey Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har et vindu og en verandadør som står ganske tett i stua, ATM har jeg tre gardinlengder, altså på vinduet og en foran døra. Tror dere det ville blitt finere å tatt bort lengden som henger foran døra?? Er så usikker...
Gjest Margit Spat Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Jeg har vindu og verandadør tett inntil hverandre i stua, og har kun to gardinlengder: en på hver side, og ingen i midten. Jeg har én lang gardinstang som går over både vindu og dør, og begge gardinlengdene er gulvlange. Hos meg er dette den løsningen som ser mest naturlig ut.
Sugerøret Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Kommer litt ann på.. vil du gjøre vinduet mindre = flere gardiner. og så motsatt..
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har et vindu og en verandadør som står ganske tett i stua, ATM har jeg tre gardinlengder, altså på vinduet og en foran døra. Tror dere det ville blitt finere å tatt bort lengden som henger foran døra?? Er så usikker... Jeg ville nok gjort en av to. Enten fjernet alt av gardiner og ev. hengt opp noe solskjerming. Eller hatt to like lange lengder - en på utsiden av døren og en på utsiden av vinduet. Begge fra tak til gulv. Når du så trekker dem for får du illusjonen av at de dekker et luksuriøst stort vindu. Anonymous poster hash: 7c27b...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå