Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt tinder et forsøk og har avtalt en date med en fyr som virker veldig ålreit, kjekk er han også. Det var jeg som sendte første meldinga og jeg som spurte om han ville treffes. Det gjenstår selvfølgelig å se om det blir noe av daten, hører så ofte om folk som feiger ut, men jeg krysser fingrene for at han kommer.

Problemet er at jeg anser ham som mer attraktiv enn meg, har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre selvtilliten før daten?

Anonymous poster hash: d788e...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stol på deg selv, du er mer enn god nok som du er :hug:  Masse lykke til på daten, håper det går fint! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det verste som kan skje? Dere finner ut at dette ikke var noe, du har tapt 35 kr på en kaffe og 1 time av dagen din. Du er fremdeles samme kule jenta uten denne personen. 

Anonymous poster hash: 9ccb4...8bf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det verste som kan skje? Dere finner ut at dette ikke var noe, du har tapt 35 kr på en kaffe og 1 time av dagen din. Du er fremdeles samme kule jenta uten denne personen.  Anonymous poster hash: 9ccb4...8bf

Ja, må jo bare tenke sånn. Trenger aldri å se ham igjen hvis det ikke går bra. Det er bare så lenge siden jeg har vært på date, gruer meg litt. Tenker at jeg kommer til å like ham bedre enn omvendt, men det er jo ingen krise hvis det ikke blir mer enn en date.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det da! Kom som deg selv, ikke oversmink deg, DU er bra nok. Bare det å tørre å gå på date bør jo booste selvtillitten din max og det fortjener du  - masse lykke til :)

Anonymous poster hash: f0360...d04
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på det da! Kom som deg selv, ikke oversmink deg, DU er bra nok. Bare det å tørre å gå på date bør jo booste selvtillitten din max og det fortjener du  - masse lykke til :)Anonymous poster hash: f0360...d04

Pleier aldri å sminke meg noe særlig, så det skal jeg i hvert fall klare :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er litt ekstra nervøs fordi det er jeg som har tatt initiativet så langt.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er litt ekstra nervøs fordi det er jeg som har tatt initiativet så langt.

Du er tøff! :) Du må bare være deg selv så godt du klarer. Jeg var i en lignende situasjon, jeg spurte ut fyren, han var veeeldig kjekk, og jeg ble usikker på meg selv. Det er viktig å klare å slappe av for å gi et godt inntrykk! Jeg hørte ikke fra han i etterkant, og ettersom jeg tok initativ til daten regnet jeg med at han ikke var interessert. 

Så bare prøv å slapp av best mulig. :)

Anonymous poster hash: a2abf...789

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Sånn har jeg også tenkt på de datene jeg har vært på, men har alltid blitt positivt overrasket. Dersom dere går en god tone så glemmer man som regel slike bekymringer og bare nyter tiden sammen istedenfor. Det går nok bra skal du se :klem:

Han har jo sagt ja til å gå ut med deg så da syns han jo selvfølgelig at du er vakker allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, jeg føler meg faktisk litt tryggere nå :) Tror det kommer til å gå fint uansett. Er han ikke interessert, så er han ikke det, ingen katastrofe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...