Gå til innhold

Kakaobønna den 2.

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tøyd til 3 cm.. For lang livmorhals til at de kan ta vannet. Litt blodslim og sporadiske små rier etter tøying. Fikk tablett nr 8 istad. Og får nr 9 om litt over en time. Dagens siste også.

Har gått i gangene og trapper og det hjelper ingenting. Så nå gidder jeg ikke flytte meg fra senga :opplyser:

Satser på at mannen drar hjem snart og kommer tilbake i morgen etter han har levert mini i bhgen. Så er min mamma rekvirert som standby barnevakt til å hente mini.

Og herregud som jeg savner mini. Tårene mine triller bare jeg tenker på han. Har seriøst grått mer i dag enn totalt i hele svangerskapet. :sjenert: er veldig oppgitt og lei. Lyst til å gi f i hele greia og dra hjem til ungen min :cry3: 

Men jordmødrene er optimistiske da.. Til og med fått veneflon i tilfelle ting skal skje. Og jeg hater veneflon :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Som den store poeten Maria Haukaas (eller var det Mira Craig :klo: ) sang: Hold on, be strong!

Det er jævlig nå. Jævlig frustrerende. Og det er verre enn jævlig vondt! :opplyser: Så, håper du kommer til jævlig-vondt-men-effektivt-stadiet snart og at du får møte den lille om ikke så altfor lenge. Hvem vet, det kan fort hende at når det først setter i gang, så skjer ting raskt! Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det skal ta så lang tid. :troest: Kryssar fingrane for at det går raskare frå no av, og at du snart har babyen i armane dine! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, får litt vondt av deg nå asså.. :kose: 

Men optimistiske jordmødre er bra og det kan jo absolutt hende at det blir fortgang i sakene når det først skjer noe nå! :jepp:

Heier i hvert fall så lenge jeg må og sender over masse varme, gode tanker! :klem: Du nærmer deg målstreken selv om det føles dritkjipt når det drar ut. :troest: 

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det drar ut, spesielt siden du savner mini sånn. Får håpe på fødsel i løpet av natten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig at det skal dra ut sånn! Er det ikke noen maksgrense på tabletter? Jeg var på tabletter i dåsa i 2 dager, og da måtte jeg til slutt settes igang med drypp. Har de sagt noe om det?

kanskje du kan få prate med mini på telefonen? Eller få noen bilder av han? Jeg syns alltid det hjelper litt. Mange klemmer sendes herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ord og heiarop :klemmer: griner ikke mindre av det da :ler: 

Kan max få 3 tabletter til. Men ikke i dag. Mannen dro hjem for litt siden. Skjer ikke noe her uansett.

Håper de revurderer noe i morgen og setter meg på drypp.

Kan ikke snakke med mini da svigermor knapt skjønner seg på mobiltelefoner.

Men nå regner vi med det blir en stille natt og ny dag imorgen. Så kommer mannen etter han har levert i bhgen. Og min mamma kan hente mini senere på dagen om det trengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier videre :) Ikke akkurat moro å være på sykehus uten at det skjer noe - spesielt ikke helt alene! - så du får se for deg at alle vi som henger i dagboka di og heier lurker i hjørnet av rommet ditt og holder deg med selskap. Hvis ikke det var en dritskummel beskrivelse, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl 8.55 i dag kom lillebror til verden :rodmer: ekstremt rask fødsel og ganske jævlig :fnise:

Nå ligger vi og slapper av på barsel og venter på besøk fra storebror 😍😍😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...