Gå til innhold

Kakaobønna den 2.

Kakaoen

Anbefalte innlegg

For en svigermor du har altså, er det mulig?! Hvordan takler du henne egentlig sånn i hverdagen? Blir du fullstendig sprø, eller klarer du å se humoristisk på det? Jeg tror jeg hadde gått helt på veggen...

Vil også veldig gjerne ha PM med navn altså, blir jo nysgjerrig på hvor forferdelig det kan være. :P 

Hvordan går det med lillebror med det forferdelige navnet egentlig? Er gulsotten på vei tilbake? Lille snuppa her var akkurat på grensa, så vi brukte de første to ukene på stadige undringer på om hun var gulere eller mindre gul enn dagen før, og trilleturer med kalesjen nede slik at hun fikk dagslys. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BeKind

Hvordan er livet hjemme som tobarnsmor? :strix: Håper alt går fint med dere alle :) 

Forhåpentligvis venner svigermor seg til navnet :dry: Akkurat i sånne øyeblikk får liksom svigermonster god betydning.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, juliane skrev:

For en svigermor du har altså, er det mulig?! Hvordan takler du henne egentlig sånn i hverdagen? Blir du fullstendig sprø, eller klarer du å se humoristisk på det? Jeg tror jeg hadde gått helt på veggen...

Vil også veldig gjerne ha PM med navn altså, blir jo nysgjerrig på hvor forferdelig det kan være. :P 

Hvordan går det med lillebror med det forferdelige navnet egentlig? Er gulsotten på vei tilbake? Lille snuppa her var akkurat på grensa, så vi brukte de første to ukene på stadige undringer på om hun var gulere eller mindre gul enn dagen før, og trilleturer med kalesjen nede slik at hun fikk dagslys. :P 

Lillebror med det forferdelige navnet. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :) Her sjekker jeg internettet ca en gang hvert jubelår for tiden, så jeg er ikke max tidlig ute med gratulasjonene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. februar 2016 at 13.01, Susa skrev:

For ei svigermor!!! Tenk å si "stakkars deg" til babyen pga navnet! Veldig bra at du har svigerfar og mannen på din side. Får virkelig håpe hun ikke begynner med det igjen idag.

hvordan har storebroren vært mot den lille siste uka da? Så herlig at han ville at babyen skulle krabbe☺ 

Etterrier er forresten no forbanna drit!  

Svigermor graver jo sin egen grav.. Hadde ho vært mer normal hadde jeg kanskje villet være med de oftere. Jeg tar aldri intiativ til at vi skal treffe de. Merkelig? :ler: 

Mini har vært veldig grei sett bort fra litt trass og at han har bomull i ørene :ler:  Skal stadig bort og ta på baby og gi han en kos. Og jeg og baby får lov til å komme og leke på rommet hans ;) 

Den 28. februar 2016 at 13.16, Favole skrev:

Den svigermora di tar kaka, seriøst. :bond: Skjønner ikke hva som får voksne mennesker til å oppføre seg slik. Synes igrunn synd i mannen din som ble møtt på den måten :\

Så bra med et såpass fint opphold på barsel, ekstra deilig å få rommet for seg selv :lur: Håper vi er like heldige denne gangen som med J og får et tomannsrom alene, men er sikkert litt mer trafikk på føden her i april enn i januar :P

Jeg fikk og vondt av mannen.. For første gang når det gjelder mora hans :plystre: 

Veldig fornøyd med barsel. Veldig greit å kunne dele det med andre da de lett får mye kritikk.

Den 28. februar 2016 at 13.25, Leopanter skrev:

Bah, svigermødre. :roll: Hva FEILER det dem? :klo:

Navnet er stødig og fint, det :jepp:

Uff ja.. Og nå som jeg har to gutter er jeg redd jeg skal bli like sprø som svigermor :bond:

Koselig at du liker navnet :jepp: 

Den 28. februar 2016 at 15.49, kaffemor skrev:

Haha herregud. Det er jo helt sinnsykt å oppføre seg sånn :bond: Hun svigermoren din.. Hun tar kaka :hakeslepp: ! Nå er jeg en sånn type som sier i fra, så jeg hadde helt klart sagt at slik går det ikke an å oppføre seg. Hjelpe meg. 

Navnet er drit kult :nigo: 

Jeg kjente bare at nei.. Jeg gidder virkelig ikke kaste bort energi på ho :P Driter i hva ho synes. Er veldig glad mannen også gjorde det og ikke ble påvirket av ho :) 

Den 28. februar 2016 at 15.58, FrøkenStrøken skrev:

Svigermora di er ei kråke!

Hadde nummer tre kommet NÅ, og jeg måtte komme på et guttenavn i full fart, så hadde jeg ikke nølt med å vurdere navnet som lillebror har fått :hjerte:

Kråke i 80 talls klær :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. februar 2016 at 16.36, gjärd skrev:

Gratulerer med ett lite knøtt :-) har smuglest dagboka di lenge ;-) elsker å lese andres graviditetsdagbøker og gleder meg til å få hilse på nr to i juni ! 

Svigermoren din er jo virkelig noe for sg selv da :bond: Og må si jeg ble veldig Nyskjerrig på navnet til babyen :fnise:

Tusen takk :) Er virkelig ikke noe som lokker frem sniklesere som en fødsel :ler:

Svigermor er svigermor :P Send meg en pm så kan du få vite navnet :) 

Den 28. februar 2016 at 17.54, Kokos skrev:

Altså... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. :hoho: Er det mulig å bli tjukkere i hodet? Ta reaksjonen til svigermor som et kompliment og en bekreftelse på at du ikke på noen måte er som henne, jeezus. Det er en så dust og uakseptabel reaksjon på alle tenkelige måter at det ikke går an å ta det litt seriøst engang. Men jeg skjønner at det ikke er noe kult og at det ikke er bare-bare å ikke la det gå innpå seg heller. Hvis du føler for det så synes jeg det er helt på sin plass å gi henne en ærlig tilbakemelding på hvordan det føltes for dere. Det hadde hun hatt godt av. :Nikke:

Min reaksjon da jeg så navnet var: KULT! Og enda stiligere blir det når det er oppkalling etter farfar. :jepp: Skikkelig koselig at svigerfar synes det var stas (og jeg fryder meg over at han er på lag med dere og ikke svigermonsteret :fnise:).

Innmari fint å høre at dere hadde et fint opphold på barsel og at ting gikk så greit. Luksus å ha et tomannsrom for seg selv! :tommel: 

Elsker snap'ene fra deg om dagen, håper dere fortsatt koser dere masse! :rodmer:

Jeg har jo konkludert for lenge siden med at det eneste jeg har til felles med svigermor er at vi begge elsker samme mann.. Nemmelig sønnen hennes :P  Ellers er det ca NULL felles..

Fryder meg jo litt for at hun ikke får det som hun vil :P 

Det er bra du liker snap spamminga :lur:

Den 29. februar 2016 at 2.05, Poppsilopp skrev:

Så fin fødselshistorie :strix: Du skriver så herlig! Jeg syns min fødselshistorie ble så lang, så jeg må innrømme at jeg måtte kopere din inn i et dokument for å finne ut hvor mange ord din var, for den følte jeg ikke var for lang (har selvfølgelig med hvordan du skriver også da!), så når jeg fant ut at min var ca like lang som din, og du i tilleg hadde flere deler, så tok jeg sjansen på min selv om det ble ganske mange ord :fnise: Ikke rar jeg i hvertfall :sjenert::plystre:

Fy flate for en svigermor! :bond: Hun fortjenrr virkelig å høre det altså! 

Nyt tiden :hjerte: Selv om M kun er 3 uker, så savner jeg allerede den aller første tiden. Du vet jo dette, men det er  virkelig helt sinnsykt hvor fort det går!! 

Takk :) Jeg fikk lest din også, kommenterte sikkert ikke da jeg tror jeg var på mobilen. Men godt vi er flere som skriver noveller :P 

Tiden virkelig flyr.. Flyr fortere jo eldre de blir og ikke minst nå som vi har en til..

Den 29. februar 2016 at 11.26, lille_frosk skrev:

Som sagt, hun der svigermoren din altså ... Snakk om å drite seg loddrett ut, for et mehe! Jeg digger navnet :nigo: Synes det er fantastisk!! Men jeg er litt usikker på om jeg synes det passer sammen med Mohammed :hoho::hoho:

Haha.. mohammed hadde det definitivt ikke passet med :P Kanskje gøy da svigerfar foreslo det for å irritere svigermor :P 

Den 1. mars 2016 at 13.19, La Traviata skrev:

For en flott og morsomt skrevet fødselshistorie! Gratulerer nok en gang, Kakaoen :klem:

Synes navnet er kjempefint! Svigermoren din kan ikke være helt god (men det vet du sikkert allerede)! :ler:

Tusen takk :klemmer: Nei, det er jo ikke noe nytt. Ho er noe for seg selv. At svigerfar har holdt ut tenker jeg :ler: 

Den 1. mars 2016 at 13.53, Sjela skrev:

Umiddelbar reaksjon: :hoho: 

Snakk om tragikomisk situasjon. Utrolig at voksne folk kan få seg til å si noe slikt altså :( Likte at svigerfaren din spilte på og nevnte navnet Mohammed :fnise: Godt hun står "alene" om å være megge i det minste. 

Gleder meg til å lese hvordan besøket gikk ;) 

Det er veldig bra ho står alene om det ja :) Blir bare helt matt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1. mars 2016 at 21.12, Sapphira skrev:

Gratulerer så mye med en liten prins :hjerte: :babygutt:  Hvordan har jeg gått glipp av dette da? Synes graviditeten din har gått så utrolig fort :smilyblomst:

Synes også det var veldig koselig å lese fødselshistorien din, men svigermora di kan ta seg en bolle altså :dry:Ærlig talt altså! Men så koselig at svigerfar syntes det var stas. Digger også "forslaget" om Mohammed som mellomnavn :skratte:

Ble veldig nysgjerrig på navnet, da. Er det noen sjans for å dele på PM? :lur: 

Tusen takk :rodmer: Jeg synes i grunnen det har gått veldig fort jeg også :P Sitter her og lurer på hvor det ble av den flotte magen min. Sitter heller igjen med denne rare slappe magen :P 

Hvordan går det med deg da? :)

Send meg pm så skal du få vite navnet :) 

Den 1. mars 2016 at 21.29, Androide skrev:

Gratulerer så mye med gutten! :hjerte:

Jeg ble også nysgjerrig på navnet merker jeg :sjenert: Tar gjerne mot PM :jepp: Her var det mamma som ikke likte navnet vi valgte til vår gutt, hun lurte faktisk på om det var de på sykehuset som hadde bestemt det, sånn at vi måtte ta det :fnise: Og at ingen kom til å kunne klare å uttale det. Alle klarer det, unntatt henne, men hun gjørs på å si det feil tror jeg :P

Tusen takk :)  Haha.. ja vi skulle kanskje gitt skylden på sykehuset? :P Send meg en pm så skal du få høre. Jeg har ikke hjernekapasitet til å huske alle jeg skal sende pm til :P 

Den 1. mars 2016 at 21.38, juliane skrev:

Altså.. Vi ser ho heldigvis ikke sånn i hverdagen :P Jeg tar ikke intiativ til å være med de. Det får mannen styre. Svigermor har det alltid for seg at det er lettere for oss og besøke de enn for de å kjøre hit. De bor 40 min unna. Også er jo bomringen så sinnsykt dyr i helgen (14 kr….) så de vil jo helst slippe den :hoho: Jeg gidder ikke bruke energi på det. Vi ser mine foreldre oftere, og de bor lengre unna ;) 

Jeg slet litt mer da mini var baby med å takle ho. Men nå gidder jeg ikke bry meg. Har faktisk kommet dit at jeg ikke bryr meg. Vet ikke helt hvor bra det er da :plystre:

Send pm så skal du få høre navnet :) 

Gulsoten er så og si borte :jepp: 

Den 2. mars 2016 at 9.01, BeKind skrev:

Hvordan er livet hjemme som tobarnsmor? :strix: Håper alt går fint med dere alle :) 

Forhåpentligvis venner svigermor seg til navnet :dry: Akkurat i sånne øyeblikk får liksom svigermonster god betydning.. 

Heisann :) Livet som tobarnsmor går bedre enn fryktet :nigo: Jeg frykter alltid det værste jeg da :P Så det kan jo bare bli bedre. Skal få rota meg til å skrive update nå ;) 

23 timer siden, miore skrev:

Gratulerer så mye! :) Her sjekker jeg internettet ca en gang hvert jubelår for tiden, så jeg er ikke max tidlig ute med gratulasjonene :ler:

Tusen takk :nigo: Bedre sent enn aldri? Det er jo helt naturlig at man har andre ting å gjøre enn å henge her etter babyen er kommet. Spes siden mobilversjonen er så ræva. Må bare klage over den igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flire litt av svigerfaren din, stakkaren har vel gitt opp å banke noe vett inn i skallen på kona si for lenge siden :fnise: Syns dere hadde valgt et kjempefint navn, skal skrive det opp på lista til nestemann (som nå da inneholder ett guttenavn, guttenavn er kjempevanskelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del 3.. Blir vel da en update om den siste halvannen uken. Og jeg har allerede begynt å glemme ting :P 

På mandagen så var jeg og mannen på sykehuset med knøttet og fikk tatt ny blodprøve av han. Det ble noe himla stress. Smarte meg tenkte ikke over at de måtte varme opp hælen hans før stikking, så jeg tok jo på ungen strømpebukse. smaaart.. For han ble jo litt forbanna da han måtte være uten den på. Så endte med at jeg satt der halvsvett med babyen på en halvvond pupp mens mannen holdt varmeposen på hælen hans ;) 
De kom til slutt og henta oss. Men da de stakk han hadde han blitt litt kald stakkars, så ho strevde med å få ut nok blod. Jeg klarte ikke se på, måtte kun se på ansiktet hans. Og han vrææææælte stakkars, Skikkelig vond gråt.. Så jeg også gråt og gråt og gråt :hoho: Hadde seriøst null kontroll og tårene bare strømte på. Var helt vått på bordet jeg stod bøyd over :P Gøy med nyfødt hormoner :P 
Legen ringte oss senere den dagen og sa at verdien hadde steget, så vi måtte inn igjen på onsdag og ta enda en blodprøve..

Jeg husker i grunnen ikke hva vi gjorde på tirsdagen :hoho: ooo.. vent jeg kom på. Jeg var hos fastlegen min for sjekk. Gud så gøy det er å vise frem vidunderet mitt. Legen min kom helt ut på venterommet og henta meg og ville se han asap. Stod og skrøyt over hvor fin han var foran alle :rodmer: 
Hun ville jeg skulle ta litt blodsukkermålinger innimellom for å kontrollere og vi avtalte ny sjekk.

Men blodprøven på onsdagen gikk mye bedre. Null gråting på baby og da null gråting på mor :P Jeg hadde forberedt meg litt da siden jeg denne gangen ikke tok på strømpebukse men heller vanlig bukse og sokker :lur:
Legen ringte oss igjen og da hadde bilirubinen gått ned :danse: Og vi trengte ikke ta flere prøver av han :nigo: Jeg var såååå letta. Etter å ha hengt en del på sykehuset så jeg på det med skrekk og gru å måtte inn igjen!!Er veldig glad vi slapp det..

På torsdagen hadde jeg min første melt down. På kvelden begynte mini å bli dårlig. Kunne se at han ble skikkelig sliten og sløv.. Han bare gråt etter mamma fordi pappa visstnok ikke kan pusse tennene hans. Og knøttet hadde skikkelig magevondt og bare skrek. Det toppa seg etter mini sovna med at han våkna med skikkelig hes krupphoste. Gråt og hostet til han nok en gang spydde ut sengen sin :( 
Jeg kjente at en fryktelig angst vokset i meg. Jeg er så pissredd for at knøttet skal bli syk. Og ikke minst få dette RS viruset som er så fryktelig skummelt for de små. Vet om to nyfødte som har vært innlagt med RS her i byen. Fått pustestans og måtte hentes med ambulanse. Så jeg fikk skikkelig hetta og tårene bare trillet ukontrollert. Var så sliten den kvelden at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Men fant ut at mini IKKE skulle i bhgen på fredagen. For nå var jeg så møkk lei all denne falske kruppen og at det ødelegger nattesøvnen hans og vår. Så jeg tok han heller med til legen på fredagen. Legen min er jo verdens beste, så jeg fikk resept på astmamedisin til mini som kunne hjelpe på pusten. Og da hjalp denne slimløsende hostesaften litt også.
Natten etterpå ble som en drøm :nigo:

Senere på fredagen fikk vi besøk av fotograf. Ei herlig jente/dame som driver litt på hobbybasis ville kom hjem til oss og ta bildene. Så vi tok noen bilder med mini og knøttet sammen og så tok mannen med seg mini ut og vi tok masse bilder av knøttet. Smelter helt av bildene :) Jeg har nå fått sett gjennom de og plukket ut 30 stk som vi skal få til eget bruk ferdig redigert, Veldig veldig greit med en slik pakkepris :) 

Helgen som var gikk greit. Mini var som vanlig full av energi da.. Helt til søndagen. Da kapitulerte han. Og siden mange i bhgen har vært syke med vannkopper var jeg sikker på at nå fikk vi det også. Men neeeeeida.. Kom ingen prikker. Han kviknet også til etter han fikk litt sjokoladekake :P
Han synes lillebror er litt stas nå da. Vil kose han og ta på han. Det er også veldig gøy å se når vi skrifter bleie. Og spes om knøttet da tisser over alt :hoho: Forløpig har vi ikke merket noe sjalusi. Bank i bordet, for det kommer vel. Men virker som det går greit for han at babyen sitter så mye hos mamma. Gleder meg til knøttet blir større og de kan leke sammen :rodmer:

Svigermor hadde jekket seg ca 100 hakk da de var her i helgen. Hun sa ingenting vondt om navnet da. Hun hadde hatt en ringerunde til øvrig familie og fortalt om babyens ankomst. Jeg tipper ho fikk mye positiv tilbakemelding ang navnet og kanskje søsteren hennes snakket litt vett i skallen på ho. Jeg håper i hvertfall det :P 

Mandagen gikk mye til å ha hjemmebesøk av helsesøster. Det var ikke samme dama som med mini noe jeg synes er helt greit. Ho var grei ho også, men jeg synes ho er så fjollete og kan ikke mer enn hva jeg kan selv :ler: 
Ho her virket helt grei, men var ikke sååå mye bedre :ler: Da jeg spurte om rs viruset snakket hun om vaksinen for det. Og det får de jo ikke, det er jo for rotaviruset. Så jeg bare lot det gå. Vi får se hvordan ho er. I følge programmet så skal vi inn på kontroll med han her nesten hver mnd. Det er myyyye oftere enn med mini :klo: 

På tirsdag hadde jeg min første morgen alene med guttene før bhgen og mannen var tilbake på jobb. Det gikk veldig greit, og jeg fikk levert mini i bhgen i god tid til å rekke frokosten. Det er veldig koselig når de som jobber der blir sååå glade for å se oss og vil se på babyen.
Da jeg henta mini i går ble ho ene helt i ekstase da ho så de var jeg som kom. ÅÅÅÅååå endelig får jeg se lillebror sa ho. Like før ho kidnappa ungen :ler: Og alle sier at lillebror er veldig lik storebror. Noe jeg er nokså enig i, selv om de til tider er veldig forskjellige. Men litt vittig at folk som aldri har sett mini som baby synes lillebror er lik han :rodmer:

I går var jeg en tur på sykehuset med lillebror. Vi måtte ta ny hørselstest og det gikk strålende. Jeg stakk også nesa innom skraken til svangerskaps pol. Og jeg har jo vært der en del så ho som sitter der synes det var såååå stas å få se babyen. Jeg synes det er veldig gøy å vise han frem også da :ler: Etterpå gikk jeg innom med.pol for å se om jeg fant diasykepleieren min. Jeg hadde med med insulin jeg ikke har brukt og sprøytespisser. For jeg trenger jo ikke de lenger :lur: Og begge sykepleierene var der. De også synes det var veldig gøy at jeg kom innom og de fikk se babyen. Fikk intrykket av at det er sjelden vare med babyer der :P
På kvelden var jeg alene med guttene heeeele kvelden. Og det gikk veldig bra. Ble en heftig middag alla grandiosa på meg og mini også legging. Satt på rommet til mini med lillebror på puppen og leste nattaeventyr. Mini sovna fort etterpå og jeg følte meg som supermom :ler: 

I dag har jeg vært en tur til byen. Var hos kiro for å sjekke lillebror. Mini hadde en del låsninger da han var nyfødt og jeg har merket at han her vrir seg og har problemer på samme puppen som broren. Så da var det greit å få det sjekket. Og han var litt stiv i nakken. Så da fikk han en liten knarunde og vi skal inn igjen til mandag for ny sjekk :) 
Tok også turen innom jobben for å vise han frem. Alle ble jo helt i ekstase da jeg kom :danse: Koser meg jeg altså :)

Så alt i alt går det veldig bra. Sett bort fra et par episoder av paranoia og barselstårer. Men jeg føler jeg er flink fordi jeg lar bare tårene trille og ikke minst gråter foran mannen. Før var jeg heller sånn at jeg gikk for meg selv for å slippe det løst. Flink mamma :nigo:
Og amminga går sååååå mye finere denne gangen. Nesten ikke sår og lillebror trives. MEN.. jeg får han nesten ikke til å ta smokken :bond: Og det går jo ikke an. Han må jo ha smokk!! For jeg gidder ikke la mine pupper være smokken hans :opplyser::ler:  Skal gå til innkjøp av noen mindre smokker da det virker som han lett brekker seg av mam smokken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nyfødttiden:hjerter_rundt:

høres ut til at dere har noen herlige dager, sånn innimellom blodprøver og tårer da.supert at ammingen går så bra, og kjør på med smukk sier jeg bare! Var ikke flink nok til å få lillebror til å ta smukken, har angra i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese om dagene deres altså! :strix: Du skriver jo samtidig så fint og så ærlig om hvordan det er, det liker jeg. Fine guttene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne gi innlegget ditt 50 plusser! :strix: Det er så fint å få lese om hvordan dere har det, og det er så koselig med babysnap's fra deg at åh :nigo: Og de to gutta dine er bare kjempelike :jepp: Råfine begge to!

Ang smokk var det kun Avent sine som ble akseptert av J når han var liten, formen er ganske annerledes enn MAM sine. Nå driter han i hvilken smokk det er, smokk er smokk - nesten ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om dagene deres. :hjerte: Du høres ut som supermom, barselstårer og paranoia inkludert. Må vel regne med litt sånt? Alt i alt høres det ut som dere har fine dager og gutta dine er bare skjønne. Jeg synes minsten har likhetstrekk med mammaen sin, men nå har ikke jeg sett pappaen så det er vel typisk. Fin er han uansett! :rodmer: Håper dere får flotte dager framover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å lese oppdatering. Kan tenke meg dagene går fort!

Så fint med nyfødt-og søskenfoto :) Skal dere ha noen bilder av dem på veggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Susa skrev:

Åååå, nyfødttiden:hjerter_rundt:

høres ut til at dere har noen herlige dager, sånn innimellom blodprøver og tårer da.supert at ammingen går så bra, og kjør på med smukk sier jeg bare! Var ikke flink nok til å få lillebror til å ta smukken, har angra i ettertid!

Ja den smokken.. Jeg lurte den inn i munnen hans da han var ferdig med og amme. Bare lå der og kosa seg. Puttet den inn og han sugde i vei. YES tenkte jeg før han skjærer tidenes grimase og spytta den ut igjen :hoho: Tydeligvis ikke lettlurt han der :P 

23 timer siden, lille_frosk skrev:

Det er så koselig å lese om dagene deres altså! :strix: Du skriver jo samtidig så fint og så ærlig om hvordan det er, det liker jeg. Fine guttene dine!

Koselig at du liker det :rodmer: Gleder meg til vi kan treffes igjen og skravle. Lett jeg kommer på heia på besøk når du er klar for det :jepp: Jeg har jo bestemt at knøttet skal like bilkjøring, og forløpig virker det som han er med på den leken i hvertfall ;) 

23 timer siden, Favole skrev:

Skulle ønske jeg kunne gi innlegget ditt 50 plusser! :strix: Det er så fint å få lese om hvordan dere har det, og det er så koselig med babysnap's fra deg at åh :nigo: Og de to gutta dine er bare kjempelike :jepp: Råfine begge to!

Ang smokk var det kun Avent sine som ble akseptert av J når han var liten, formen er ganske annerledes enn MAM sine. Nå driter han i hvilken smokk det er, smokk er smokk - nesten ihvertfall ;)

Oooo 50 plusser :nigo: Jeg er ganske fornøyd med tilværelsen. Herregud å greit det er å være 2. gangs. Bare å glede seg :nigo: 

Jeg prøvde avent. Som vi fikk i disse gratis pakkene. Spytter ut de også :dry:

Men i går bestilte jeg noen smokker fra navnesmokken. Nuk smokker riktignok. Med brun gummi. Den er jo glattere enn silikonen. Virker ikke som at det er formen på smokken som er så viktig med konsistensen av den. Han vil jo tydeligvis helst bare ha pupp i munnen. Ho mor er ikke enig :opplyser:

6 timer siden, Kokos skrev:

Så koselig å lese om dagene deres. :hjerte: Du høres ut som supermom, barselstårer og paranoia inkludert. Må vel regne med litt sånt? Alt i alt høres det ut som dere har fine dager og gutta dine er bare skjønne. Jeg synes minsten har likhetstrekk med mammaen sin, men nå har ikke jeg sett pappaen så det er vel typisk. Fin er han uansett! :rodmer: Håper dere får flotte dager framover! :klemmer:

Tusen takk :) Ukontrollert grining er definitivt normalt ja. De fleste slipper ikke unna :ler: 

Han er definitivt mest lik meg. Noen ganger når han er våken fra rett vinkel og hvis han skjeler litt er det som å se meg som baby :hoho: 
Og svigermor sa at han ligna mamman sin.. Så da definitivt ikke lik mannen :P 

5 timer siden, Sjela skrev:

Koselig å lese oppdatering. Kan tenke meg dagene går fort!

Så fint med nyfødt-og søskenfoto :) Skal dere ha noen bilder av dem på veggen? 

Dagene flyr ja. I morgen har vi vært hjemme i 2 uker allerede :klo: 

Oh yes.. Bildene må definitivt på veggen. Skulle bare hatt litt mer vegg å ta av :P Har til nå bare mini på veggen, så må jo gjøre det litt likt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen står for døren :) Digg at mannen har fri for da slipper jeg stå opp og levere i bhgen. Lillebror sover mye frem til kl 10 ca så vi kunne jo egentlig sovet lenge hver dag. Sett bort fra mating. Men helt ærlig.. Jeg ligger i senga med lillebror ved siden av meg og stapper bare puppen i munnen hans og sovner igjen :plystre: Gudene vet hva som skjer videre :P Sover enten sånn eller med lillebror på brystet. Han har det superfint, mens jeg våkner gjennomsvett og vondt i symfysen. Det er heldigvis ikke så lenge til han nok finner seg i å sove i sengen sin. Og da savner jeg sikkert å sove med han oppå meg :P 

I helgen har vi ikke andre planer enn å besøke mine foreldre til søndag. Jeg fikk melding av min lillebror i går om ikke vi kom bortover snart for han ville hilse på lillebror igjen :) Så da booka jeg middag og de etterlengtede fastelavensbollene hos mamma :nigo: Digg digg..

Og forløpig merker jeg ikke stort ang lillbror og reaksjon på mat. Han er urolig til tider og fiser som en mann uansett hva jeg spiser.

Ellers så må jeg bare legge til at jeg har det veldig fint om dagen :) Mini er blitt så glad i lillebror. Han lå på stellebordet i dag mens mannen vasket han. Da tok jeg lillebror og la i armkroken hans men jeg holdt han og mini strååålte :rodmer: Lyser av han at han er kjempestolt. MIN baby er noe han sier ofte :)

Men mini så lot mammafølelsen virkelig vente på seg. Slik er det heldigvis ikke denne gangen. Kjærligheten for lillebror er enorm. Er som de sier.. Hjertet bare åpner seg for å gi plass til enda et barn :rodmer:

Det var dagens klissklass ;) God helg godtfolk :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kliss :hjerte::nigo: Jeg liker det! Gleder meg enda mer til lillesøster kommer når jeg leser her inne nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese om hvor fint du har det, skikkelig lykkelig barseltid - det var du jo så åpen om at du ikke hadde sist! Som andregangs fortjener du at ting går mer på skinner, og jeg håper det fortsetter sånn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh for noen deilige oppdateringer å lese :strix: 

Det er så fint å lese at dere har det så bra! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...