AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Har en større tilstelning på gang, med flere tilreisende familiemedlemmer. Jeg har vært veldig forsiktig med å be om hjelp, da jeg ikke liker å mase. Men flere har tilbudt seg å hjelpe. Blant annet et familiemedlem som kom til oss for overnatting og skal være her i tilsammen en uke. Jeg sa som sant var at vi kunne hatt stor hjelp av at denne personen bakte/pyntet et par kaker, men at hin ikke måtte føle seg presset og at jeg kunne ta det selv. Det skulle ikke være noe problem, og hin ville gjerne bidra. Nå når dagen er kommet og hin skal ordne disse kakene har det ikke vært noe annet en klaging og uffing over hvor sliten hin er. Nå er hin tatt seg en tur ut og jeg vurderer å hive meg rundt å pynte disse kakene, så slipper vi å høre mere klaging. Ville det være skikkelig frekt?Anonymous poster hash: c836a...eba
stan Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Litt frekt, men ta tyren ved hornet. Vær overstrømmende hyggelig og positiv til innsatsen, og bare si at du synes hin har gjort så alt for mye allerede, og at så sliten som hin er vil det være alt for mye å pynte kakene. Noe i den stilen, pass på at det er andre til stede, da funker det bedre.
Jade Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Pynt kakene. Og når hun kommer inn, så later du som om du gjorde det pga at hun var sliten, ikke fordi du var lei av sutringen Da blir hun sikkert glad. Det var vel det hun prøvde å oppnå? "Hin", er det noe dialekt for "hun" eller er det anonymisering av kjønn, som "h*n"?
Berit Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Enig med de andre, tenom at det er ikke frekt av deg i det hele tatt, men av hn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå