Gå til innhold

Strawberrynet-pakke stoppet i tollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om pakken min har blitt stoppet i tollen...bestilte 25. august, men har fortsatt ikke fått den..

Jeg bestilte for under 200 kroner, så er ikke redd for moms...men kan det ta lengre tid hvis pakken blir stoppet i en rutinekontroll? I såfall hvor mye lengre? Vil ha pakke....!

(Synes forresten jeg begynner å bli godt kjent med post-medarbeidere nå :-) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk en av mine første pakker stoppet, og den forsvant, rett og slett. Jeg etterlyste hos posten og hos tollvesenet, men begge instanser blånektet. Så, en måned senere, dukket den plutselig opp. Det viste seg at den hadde vært hos Posten hele tiden. Irriterende er for mildt.

Du kan sjekke ut når den ble sendt fra SN? Det kan ta opptil to uker, tror jeg, men det er jo ca to uker nå.

Skrevet

Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Skriver en mail på tirsdag hvis den ikke har kommet.

Har bestilt en av mine såkalte holy grail produkter, og føler meg helt fortapt uten den.. :) Vanity - thou name is susanne..

Skrevet

Jeg bestilte søndag, og pakkene kom i går. Varierer nok også litt etter hvor man bor kanskje?

Skrevet

Sist gang jeg bestilte tok det nesten to uker før jeg fikk pakken - det forbauset meg litt ettersom de vanligvis er usedvanlig kjappe. Den hadde vel kanskje vært innom tollen da..

Skrevet

Du kan spore pakken din hos www.posten.no om du skriver inn pakkenr i søkefeltet :)

Pakkenr. finner du om du skriver inn ditt bestillingsnr. i søkefeltet for "shipmentstatus" hos SN.

bruk det nummeret du finner der på postens sider så finner du ut hvor pakken din er !

Skrevet

Tusen takk! Det var en kjempe tips!

Forresten, har jeg også bestilt 25.august og har heller ikke motatt pakken...Men nå skal jeg sjekke! :-)

Endret: Nå har jeg sjekket, og det står at pakke ankommet 1.09 i Oslo. Betyr det at det er stoppet opp i tollet da? Uff...da ble jeg uheldig for jeg bestilte for 280 kr eller noe...

Skrevet

Kan nok hende den er stoppet i tolle da ja desverre.

Men husk på at de refunderer det du evt. må betale ekstra da.

Litt styr, men du får da igjen pengene :)

Skrevet

Fant forresten ut at det er enklere enn jeg beskrev først å finne det sendings nr. på pakkene fra SN. Det står nemlig i den mailen dere får tilsendt etter at varen dere bestillte er sendt.

Kalles Registered Post Ref. No. , så da vet dere det.

Tidligere måtte man inn på siden deres for å finne dette nr, men ser ut til at de har gjort om dette etter omleggingen av siden, og bra er jo det :)

Skrevet

Den kom idag! Ser ikke ut til å ha vært innom tollen heller.

Takk for tipset Prilla, har en stygg mistanke om at jeg kommer til å få bruk for det...

Skrevet

:evil: :evil: :evil:

Pakken min ble stoppet av toll.......Må betale 137kr....

Uff ikke så gøy å ble "uheldig"........Men men det må nok skjer nå eller senere....

Skrevet
:evil: :evil: :evil:

Pakken min ble stoppet av toll.......Må betale 137kr....

Skal du teste strawberrynet-garantien? Fortell hvordan det går i såfall :) Har aldri tord å bestille over 200 kroner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...