AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Dette gjelder ikke hva du ikke liker eller tåler av røykere osv. Det gjelder leiligheter og hus som er til salgs som det er veldig tydelig at det har vært åresvis med røyking i. Jeg har sett på flere. Prisene har ikke vært så forskjellig fra andre ikkerøyker de leiligheter. Et eks fra en leilighet. Du kjente stanken slo mot deg når du gikk inn. Ga megler beskjed om at her har det vært langvarig røyking. Den var pusset opp for ti år siden. Begge beboere var røykere. Absolutt alt som var hvitt var gult. Vel, det er jo bare å male over vil noen si. Det er ikke bare å male over kjøkkeninnredning og badeinnredning. Det var gult innvendig også. Så alle lysbryter og kontakter var helt gule. Listverk osv. Det var panelovner der. Gule....så da er det også innvendig et sleipt lag, tenker jeg. Tak og vegger er noe en må regne med å ta i en leilighet.Det blir så mye mere i hjem hvor det er røkt. Det stinker også på soverom. Det lå siden stue.selv om det var nedvasket så luktet det grusomt. Jeg tenker som så, hadde jeg hatt en slik som skulle selges, så hadde jeg gjort mitt for at det skulle se bedre ut. Leie en maler til å male over alt. Slik den framsto skremte det vekk mange. Personen som la inn bud, la inn mye under prisforlangende. Noe selger ikke godtok. Med tlf med megler ble det opplyst hva grunnen var. Leiligheten ble stående slik i veldig lang tid. Eier satt da å betalte fellesutgifter. Etterhvert kom det et bud, under det første som ble gitt. Hva tenker du en selger tape på at det har vært røkt i hus? Og hvordan ville du reagert? Folk er kritisk til røyking, så på tide at meglere begynner å opplyse om det i annonserAnonymous poster hash: 64510...083
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 For meg er det fullstendig uaktuelt å kjøpe en bolig det har vært røkt inne i.Anonymous poster hash: 3d36e...d8d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 En nedrøkt leilighet er i praksis et oppussingsobjekt, nettopp pga alt det du nevner. Alt må jo rives ned og has ut, og vegger må behandles med spesialmaling som stenger inn giftstoffene fra årevis med røyking. Om jeg hadde kjøpt en slik leilighet til prisantydning? Nei ikke faen om jeg hadde gjort!Anonymous poster hash: 0b493...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå