Gå til innhold

Kroppsblind (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter langvarig spiseforstyrrelse har jeg klart å legge på meg 11 kilo. Problemet er bare at jeg ikke ANER hvordan jeg ser ut. En dag kan jeg føle meg så tynn at jeg ikke tør å vise meg, mens neste dag kan jeg vurdere å melde meg på slankekrigen. Nå føler jeg at jeg har en mer eller mindre normal kropp, men legene vil at jeg fortsatt skal opp 8 kilo.. Hadde vært fint med noen inspill fra dere kjære KG-medlemmer. Hvordan ser jeg ut og hva ser det ut som jeg veier? Jeg er 160 cm. 

:rodme:

Anonymous poster hash: ddee7...44f

Bilde fjernet. 

Bond, forumansvarlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg! Jeg er enig med legen din! Du er veldig tynn.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du ser veldig tynn og undervektig ut, forstår at du ønsker bekreftelse. Har ikke lyst tippe vekten din, fordi det trigger jo veldig for deg. 

Anonymous poster hash: 2da8f...431
  • Liker 9
Skrevet

Enig med legene. Du burde gå opp de 8 kiloene

• Liker 3
Skrevet

Du har trenger minst 8 kilo til, du ser syk og avmagret ut. Lykke til ☺

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er veldig tynn, men vil ikke si hva jeg tror du veier. Men du ser for tynn ut til at du kan ha det bra med deg selv.

Husk at du er et vakkert menneske uansett hvordan du ser ut. <3

Anonymous poster hash: 5c5a0...8cb
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg,

du ser fortsatt veldig tynn ut, og tror du har godt av å legge på deg noen flere kilo.

Men du er ikke for tynn for å vise deg blant folk :)

Og du er absolutt ikke noen kandidat for slankekrigen!!

Anonymous poster hash: 40b00...4bc
  • Liker 4
Skrevet

Du er alt for tynn. Du bør legge på deg noen kilo ja. Hør på legene dine, de har rett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hør på legen din, du trenger å legge på deg minst 8 kilo, helst mer.

Anonymous poster hash: fc399...8cb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet selv med anoreksi i mange år, og kan relatere meg til de skiftende følelsene i reernæringsperioden.

Du er en vakker jente/kvinne, og skal på ingen ingen INGEN måte gremmes over egen kropp! Men, du ser fortsatt syk og avmagret ut og kunne hatt godt av mer enn 8 kilo til. 

Fortsetter du den fantastiske fremgangen din så vil hjernen etterhvert bli venn med deg igjen og du vil få synet tilbake! stå på, jeg heier på deg :blomst:

Anonymous poster hash: e7eba...2dd
  • Liker 10
Skrevet

Hør på legen ja. Du er fremdeles undervektig, men skjønner det er skremmende å legge på seg. Men følg rådene til behandler. Får du hjelp fra andre enn legen? Er du med i noe støttegruppe eller lignende?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Beklager,men når en sånn her tråd opprettes av en som sliter med en spiseforstyrrelser synes jeg oppriktig at tråden burde stenges.

Anonymous poster hash: b3323...04c
  • Liker 4
Skrevet

Du er veldig tynn ja og legene dine har nok helt rett. Husk at legene har ingen sjulte motiver, de ønsker bare at du skal være sund.... Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden burde stenges. 

Anonymous poster hash: 1f9d4...c90
  • Liker 2
Skrevet

Etter langvarig spiseforstyrrelse har jeg klart å legge på meg 11 kilo. Problemet er bare at jeg ikke ANER hvordan jeg ser ut. En dag kan jeg føle meg så tynn at jeg ikke tør å vise meg, mens neste dag kan jeg vurdere å melde meg på slankekrigen. Nå føler jeg at jeg har en mer eller mindre normal kropp, men legene vil at jeg fortsatt skal opp 8 kilo.. Hadde vært fint med noen inspill fra dere kjære KG-medlemmer. Hvordan ser jeg ut og hva ser det ut som jeg veier? Jeg er 160 cm. 

Vær så snill, hør på legen din. Du er fortsatt altfor tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden burde stenges. 

Anonymous poster hash: 1f9d4...c90

Jeg har rapportert for lenge siden, merkelig at ingenting har skjedd.

Anonymous poster hash: 87849...4ca

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig flink du er!! Men jeg er enig med legen din, du er fremdeles veldig undervektig. Men dette klarer du :) men flau for å vise deg ute burde du uansett ikke gjør uansett hvordan du føler du ser ut. Mennesker er stort sett så opptatt av seg selv når de er ute så de legger ikke merke til folk rundt seg. Om du ikke har to hoder eller fire ben så kan jeg love deg at du flyter inn i mengden, som resten av oss, om du vil det selv.

Anonymous poster hash: eaf55...a23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde absolutt legge på deg, mer enn 8 kg. Du er undervektig! :( Du vil se mye bedre med 8+ kg. 

Anonymous poster hash: 286e3...cce
AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet vil også få en glød hvis du veier mer, undervektige folk ser eldre og mer sliten ut i ansiktet. 

Lykke til, TS!

Anonymous poster hash: 286e3...cce
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...