AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Er veldig lys i huden for tida, å føler at min Too Faced Chocholate Solei (husker ikke hvordan det staves, beklager skrivefeil) blir altfor mørk. Har vurdert Nars Laguna, men ble den like mørk? Har neste svart hør og mørke vipper og bryn, om det har noe å si. Bruker kun bronzer til å konturere. Anonymous poster hash: 0730b...e92
Hokus Pokus Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Har du too faced milk chocolate? Det er den lyseste av de to og den funker fantastisk for min lyse hud Ellers kan du rett og slett skaffe et ansikstpudder i en litt mørkere hudtone enn din egen og bruke den som en bronzer
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 du bør ikke bruke too faced til å konturere, det er mer et solpudder til å bruke der solen treffer naturlig. men jeg er også veldig lys og bruker nars laguna, er veldig lett å kontrollere hvor mørkt det skal være ! Anonymous poster hash: 2cd8f...86b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Body shop har fint solpudder, også i en ganske lys variant. Jeg bruker denne både vinter og sommer. Anonymous poster hash: b61f1...cdc
FantasDick Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Elf sitt bronzerpudder i "warm" er veldig lys. Den typen med fire farger i samme skrin.
vimsefrøken Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Hvis Too Faced er for mørk, kan du prøve Too Faced Milk chocolate soleil, den er en del lysere. Ellers er Kevin Acouin scoulpting powder perfekt til countouring, også for de med lys hud.
Sjela Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Jeg sverger til Guerlain Terracotta Light Sheer Bronzing Powder i fargen 02 Blondes
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Tråden ryddet for reklame Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå