AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Etter et vanskelig brudd for to år siden, har jeg begynt å nett-date! Jeg har møtt omtrent åtte menn hittil. Men så er jeg så nervøs… Så jeg pleier å ta 1 glass hvitvin før jeg møter mannen jeg møtte på nettet. Noen ganger blir dette glasset så stort at det tilsvarer to. Jeg har ikke alkoholproblemer og drikker kanskje 3-4 alkoholenheter i uken. Spørsmålet mitt: kan de lunkte det på meg? Jeg passer på å børste tenne og slikt, selvsagt. Hilsen kvinne33 Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2
Sandie Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Haha!Jeg drikker også et glass hvitvin noen ganger før jeg drar på første date Kan aldri tro at noen har merket noe,de har ihvertfall ikke gitt inntrykk av det og jeg har alltid med tyggis eller halspastiller i vesken;)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Jeg merker det Også om det bare er ett glass? Lukter du det eller merker du det på andre måter? Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 kan de lunkte det på meg? Jeg passer på å børste tenne og slikt, selvsagt. Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2 Det ble med andre ord to store glass vin, hva? Anonymous poster hash: 6d7a8...fb8 26
Gjest Morello Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Det spørs. Jeg merker sånt lett men jeg er også over gjennomsnittet oppmerksom, og om daten min hadde tatt et glass vin hadde jeg ikke brydd meg. Edit: På en annen side så har jeg vært pissefjern rundt folk ganske mange ganger uten at noen merka noe som helst, og da snakker vi om såpass at jeg måtte konsentrere meg hardt om å sette den ene foten foran den andre. Veldig mange mennesker er skremmende lite observante Endret 24. juni 2015 av Morello 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Ja, en merker det om noen har tatt et glass eller to Anonymous poster hash: a3d1c...c45
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 Nei, men han kan se det på KG-overskriftene. Alvorlig: Umulig å svare sikkert på. Jeg har merket det på to kvinner (jeg er mann) jeg har vært på date med, og det ga et dårligere inntrykk enn litt nerver og klossethet ville gjort. Men det kan alltids hende noen har gått under radaren også. Jeg vet naturlig nok ikke om noen har drukket to glass vin uten at jeg merker det. Anonymous poster hash: 6b620...55c 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #9 Skrevet 24. juni 2015 Jeg pleier drikke en boks med pære eller eplecider før jeg går. Er det tabu? Anonymous poster hash: f5d69...416
Berit Skrevet 24. juni 2015 #10 Skrevet 24. juni 2015 Også om det bare er ett glass? Lukter du det eller merker du det på andre måter? Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2 Jeg lukter det, og på noen ser jeg det, men ikke på alle ser jeg det hvis det er lite. Kommer jo an på personen. På noen ser man det ettere enn andre. Hvis jeg ikke kommer for tett, lukter jeg det ikke. Folk får ofte et blankt blikk. Pupillene forandrer ikke så mye størrelse ved lysskifte. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #11 Skrevet 24. juni 2015 Jeg lukter det, og på noen ser jeg det, men ikke på alle ser jeg det hvis det er lite. Kommer jo an på personen. På noen ser man det ettere enn andre. Hvis jeg ikke kommer for tett, lukter jeg det ikke. Folk får ofte et blankt blikk. Pupillene forandrer ikke så mye størrelse ved lysskifte. Tusen takk for kommentaren din. Det er jo greit å vite. Er det fordi du drikker lite selv? Er det noen andre triks du har for å roe seg littegrann før et møte? Lukter cider like mye? Kanskje jeg kunne tatt det før en date? Det beste er jo selvsagt å ikke drikke noe. Men jeg har sosialangst (ikke så sterk) og har faktisk avlyst et par dater for jeg var for nervøs... Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #12 Skrevet 24. juni 2015 Etter et vanskelig brudd for to år siden, har jeg begynt å nett-date! Jeg har møtt omtrent åtte menn hittil. Men så er jeg så nervøs… Så jeg pleier å ta 1 glass hvitvin før jeg møter mannen jeg møtte på nettet. Noen ganger blir dette glasset så stort at det tilsvarer to. Jeg har ikke alkoholproblemer og drikker kanskje 3-4 alkoholenheter i uken. Spørsmålet mitt: kan de lunkte det på meg? Jeg passer på å børste tenne og slikt, selvsagt. Hilsen kvinne33 Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2 Kan du ikke bare smile og si enkelt rett ut, hei, jeg tok meg et glass før jeg kom, gledet meg slik:) Fungerte for meg, null spørsmål, bare glade miner. 2
-Fiona- Skrevet 24. juni 2015 #13 Skrevet 24. juni 2015 Jeg gjorde det på første daten til min nåværende, og han merket det ikke. Han ble ganske overrasket når jeg innrømmet det etter ett år sammen Ta deg en tyggis, bare :-)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #14 Skrevet 24. juni 2015 Jeg pleier drikke en boks med pære eller eplecider før jeg går. Er det tabu? Anonymous poster hash: f5d69...416 Ja, men mest fordi rusbrus er så fjortis. Anonymous poster hash: 7dd02...a90 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #15 Skrevet 24. juni 2015 Hadde ikke merket et glass vin, nei. Og bryr meg ikke om han har drukket et glass vin først. Så lenge daten er hyggelig, høflig og koselig så konsentrerer jeg meg mest over sånne ting. Jeg er ikke så observant heller på første møte, for jeg vet at det ikke er vits (føler jeg). De fleste prøver å være best mulig på første møte....det er etterhvert jeg blir observant og ser etter ting. Anonymous poster hash: 0f6ec...3e0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #16 Skrevet 24. juni 2015 Ja, men mest fordi rusbrus er så fjortis. Anonymous poster hash: 7dd02...a90 Ikke alle som liker vin eller øl. Anonymous poster hash: ee2eb...29c
Berit Skrevet 24. juni 2015 #17 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Tusen takk for kommentaren din. Det er jo greit å vite. Er det fordi du drikker lite selv? Er det noen andre triks du har for å roe seg littegrann før et møte? Lukter cider like mye? Kanskje jeg kunne tatt det før en date? Det beste er jo selvsagt å ikke drikke noe. Men jeg har sosialangst (ikke så sterk) og har faktisk avlyst et par dater for jeg var for nervøs... Anonymous poster hash: 7f3cc...8f2 Beste inntrykk er å være åpen i hvert fall. Si f.eks som Sannerlig sier, "gledet meg slik, tok meg et glass .... Ja, jeg drikker lite selv, men er absolutt ikke imot at noen tar et glass eller litt i selskap. Gjør det gjerne selv også, men mange ganger ikke, bla fordi jeg kjører ofte. Du spør om triks, vet ikke. Synes det er helt greit om man er litt nervøs. Synes det er helt greit om vedkommende er litt nervøs, bare han/hun også aksepterer det og ikke unnskylder seg hele tiden, eller skal liksom forsvare det en sa hele tiden. Fokuser heller på han du skal treffe. Spør han om hans arbeid, hva han liker, hva han pleier gjøre, om han er glad i å lage mat og flink å lage seg mat når han bor alene, be han fortelle om hans interesse m.m. Ellers er jeg veldig glad i å trene yoga og synes det er en "medisin" og gir meg terapi for kropp og sinn. Det gir meg en ro til å akseptere ting mye lettere. Det trener jeg jevnlig. Nok søvn er viktig og at man ikke roer nervene like før med sjokolade eller andre sukkerrus mat. Tror jo egentlig ikke det er så lurt med et glass vin heller for å roe nervene. Han er sikkert litt nervøs han også. Mye bedre å vise at man er det, fremfor å skjule det. Det kommer nok falskt ut uansett om man prøver å skjule det, og det er da det blir unaturlig og dumt. Ikke dumt hvis du bare ler av deg selv hvis du sa noe dumt, og nok om det. Endret 24. juni 2015 av Berit
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #18 Skrevet 24. juni 2015 Det er da ikke noe man trenger å føle seg skyldig over, spiller ingen rolle om han skulle mistenke det. Jeg tar en øl før jeg går ut, og tenker ikke mer på det. Anonymous poster hash: 3be03...85a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #19 Skrevet 24. juni 2015 Jeg drikker gjerne ett glass mens jeg står og sminker meg og gjør meg klar. Deretter drikker jeg et glass vann for å "skylle" munnen, før jeg pusser tennene og tar meg en tyggis. Regner med at alt av vinlukt er borte da. Hvis jeg er kjempenervøs hjelper uansett ikke ett glass vin noe særlig, det er mer for kosen. Anonymous poster hash: 9d233...8a1 1
Rosa Sitron Skrevet 24. juni 2015 #20 Skrevet 24. juni 2015 Jeg drikker gjerne ett glass mens jeg står og sminker meg og gjør meg klar. Deretter drikker jeg et glass vann for å "skylle" munnen, før jeg pusser tennene og tar meg en tyggis. Regner med at alt av vinlukt er borte da. Hvis jeg er kjempenervøs hjelper uansett ikke ett glass vin noe særlig, det er mer for kosen. Anonymous poster hash: 9d233...8a1 Jeg ville luktet det. Jeg lukter ikke hva du har drukket, men at det er alkohol merker jeg med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå